Ξεπέρασε το 23% η κατασκευή του βόρειου τμήμα του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός), με αποτέλεσμα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να εγκρίνει τη δέσμευση 38,04 εκατ. για την πληρωμή της 4ης καταβολής της χρηματοδοτικής συμβολής του δημοσίου.
Το βόρειο τμήμα του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός)
Με την κατασκευή του βόρειου τμήματος, μήκους 70,5 χλμ., θα ολοκληρωθεί ο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους οδικούς άξονες, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ.
Το έργο έχει προϋπολογισμό 442 εκατ. ευρώ και η κατασκευή του προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε περίπου τρία χρόνια. Περιλαμβάνει τα εξής:
- Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
- 2 Σήραγγες (στο 137ο χλμ & στο 176ο χλμ.)
- 20 Γέφυρες
- 11 Άνω & 48 Κάτω Διαβάσεις
- 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
- 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
- 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
- 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
- 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και 3 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας, Α/Κ Αγιοφύλλου – Καρπερού)
- 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
- 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
- 1 Κτήριο Τροχαίας.
Με την ολοκλήρωσή του, το βόρειο τμήμα θα ενωθεί στον ανισόπεδο κόμβο Τρικάλων με το μεσαίο τμήμα του Ε65 (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) που βρίσκεται σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο του 2017, ενώ σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται το νότιο.