Εμφανής είναι η «στροφή» των Ελλήνων στα υβριδικά αυτοκίνητα (HEV).
Και τον Ιούλιο συνεχίστηκε η τάση απόκτησης υβριδικών αυτοκινήτων έναντι των βενζινοκίνητων.
Σε μεγάλη απόσταση, στην 3η θέση της αγοράς, τα επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV), δηλαδή τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα plug- in υβριδικά.
Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο, οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων (HEV) ανήλθαν στο 44,4% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 34,5% τον αντίστοιχο μήνα του 2023, καταγράφοντας άνοδο 9,9%.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με 33,9% έναντι 38,3% τον αντίστοιχο μήνα του 2023, καταγράφοντας πτώση 4,4% .
Στην τρίτη θέση, τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug- in υβριδικά (BEV-PHEV) με 13,9% έναντι 10,2%, σημειώνοντας άνοδο 3,7%.
Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα σημείωσαν πτώση 7,5%, καθώς κατέλαβαν το 6,2% του συνόλου της αγοράς έναντι 13,7% τον αντίστοιχο μήνα του 2023.
Το εντυπωσιακό είναι ότι, σε επίπεδο 7μηνου, τα υβριδικά μοντέλα (HEV) κατάφεραν να ξεπεράσουν τα βενζινοκίνητα, έστω και οριακά (40% μερίδιο αγοράς έναντι 39,7% των βενζινοκίνητων).
Τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug- in υβριδικά (BEV-PHEV) ανήλθαν στο 10,1%, προβληματίζοντας – σε γενικές γραμμές – για τις επιδόσεις τους.
Φ. Φωτ.