Στη ψηφιοποίηση των διαδικασιών για την ανανέωση των αδειών οδήγησης και τη χορήγηση αντιγράφων των αδειών κυκλοφορίας προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου αποφασίστηκε, μεταξύ άλλων, και η έκδοση καρτών ψηφιακού ταχογράφου μέσω διαδικτύου.
Οι κάρτες ψηφιακού ταχογράφου αφορούν όλους τους οδηγούς φορτηγών και λεωφορείων.
Η ψηφιοποίηση αυτής της διαδικασίας θα έχει σαν αποτέλεσμα την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών οδηγών, ώστε να αποφεύγεται η αυτοπρόσωπη παρουσία τους στις Διευθύνσεις Μεταφορών στις Περιφέρειες.
Ιδιαίτερα θα εξυπηρετηθούν οι επαγγελματίες οδηγοί που διενεργούν διεθνείς μεταφορές, οι οποίοι θα μπορούν να υποβάλλουν το αίτημά τους από οποιοδήποτε τόπο.