Στα έργα που θα δημοπρατήσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε, σε συνέντευξή του στην «Kontra News», ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως υποστήριξε, η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας δημοπρατείται μέσα στον Απρίλιο, ενώ για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος ολοκληρώνονται οι διαγωνιστικές διαδικασίες.
Για το νότιο τμήμα του Ε-65 ολοκληρώνονται οι διαδικασίες έγκρισης από την EE, ενώ το υπουργείο βρίσκεται σε διαδικασίες διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, για την περιφερειακή οδό της Χαλκίδας και το βόρειο τμήμα του Ε65.
«Το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο ξεκινά μετά από 15 χρόνια, ενώ διεξάγεται ο διαγωνισμός του εμπορευματικού κέντρου Θεσσαλονίκης.
Τα σιδηροδρομικά τμήματα της ΠΑΘΕ συμβασιοποιήθηκαν και ολοκληρώνονται επίσης. Ωριμάζουμε την σιδηροδρομική Εγνατία και, μέσα στο 2017, θα δημοπρατηθούν οι επεκτάσεις του προαστιακού στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη», υπογράμμισε ο υπουργός Μεταφορών.
Η γραμμή 4 του Μετρό
Το έργο, το οποίο εξαγγέλλεται επί σειρά ετών, θα επιφέρει θεαματικές αλλαγές σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, η Καισαριανή και του Ζωγράφου. Θα κατασκευαστεί ως «κλασικό» δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση από το ΣΕΣ και με προϋπολογισμό 1,4 – 1,5 δισ. ευρώ.
Για το δεύτερο τμήμα της γραμμής 4 (Γαλάτσι – Μαρούσι), ύψους 1,9 δις., θα υπάρξουν αλλαγές στους σταθμούς και στις εναλλακτικές παραλλαγές χαράξεων. Για το τμήμα αυτό, θα αναζητηθούν συνέργιες με ιδιώτες (παραχώρηση, ΣΔΙΤ).
Η α΄ φάση της γραμμής 4 του Μετρό ξεκινά από την περιοχή του Γαλατσίου (Άλσος Βεΐκου) και διαμέσου της Κυψέλης, του Γκύζη, των Εξαρχείων και του Κολωνακίου φθάνει στο ιστορικό κέντρο και «ανεβαίνει» από Καισαριανή για Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδί.
Η Γραμμή θα συναντά το υφιστάμενο δίκτυο σε δύο σημεία (σταθμοί Πανεπιστήμιο και Ευαγγελισμός).
Οι σταθμοί είναι οι εξής: Aλσος Βεΐκου – Γαλάτσι – Κυψέλη – Δικαστήρια – Λ. Αλεξάνδρας – Εξάρχεια – Ακαδημία – Κολωνάκι – Ευαγγελισμός – Καισαριανή – Νήαρ Ήστ – Ιλίσια – Ζωγράφου – Γουδή.
Σχόλια 1