Σε ρυθμούς ψηφιακού μετασχηματισμού κινείται η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων – και – στην Ελλάδα, όπως μετέδωσε ο ΣΕΠΕ.
Σήμερα, ένα μικρό, αλλά διόλου ευκαταφρόνητο ποσοστό, των πολιτών στη χώρα, και συγκεκριμένα το 15%, δηλώνει πρόθυμο να αγοράσει αυτοκίνητο online, χωρίς να το δει από κοντά για test drive, μία τάση που γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρη τα τελευταία χρόνια.
Οι κύριοι λόγοι, που ωθούν τους Έλληνες στο Διαδίκτυο ακόμη και για την αγορά αυτοκινήτου, είναι οι παροχές που προσφέρονται από τους εμπόρους.
Το 31% του προαναφερθέντος δείγματος απαντά ότι θα αγόραζε online, εάν είχε το δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων, ενώ το 11,5% απαιτεί πιστοποίηση της κατάστασης του αυτοκινήτου για να έχει μία πολύ καθαρή εικόνα του οχήματος, προκειμένου να αγοράσει αυτοκίνητο μέσω Internet.
Tην παραπάνω εικόνα αποτυπώνει έρευνα από τη Spotawheel, η οποία επιχειρεί να καταγράψει τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς γύρω από τον κλάδο των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
“Η μειωμένη παραγωγή καινούργιων αυτοκινήτων και η παγκόσμια κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας, σε συνδυασμό με τον αυξανόμενο πληθωρισμό, έχουν συμβάλει στην αύξηση ενδιαφέροντος στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα”, αναφέρει η μελέτη.