Υπάρχει επόμενη γενιά έργων και δεν καθυστερεί, διατείνεται το υπουργείο Μεταφορών, υποστηρίζοντας ότι, το πρώτο εξάμηνο του 2018, θα έχει ανακηρυχτεί ο ανάδοχος για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό και θα ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι.
Σε κυριακάτικη συνέντευξή του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σχολίασε τα ακόλουθα: «Δίνουμε μάχη για να ολοκληρώσουμε έργα που έχουν ξεκινήσει πριν από 15 και 20 χρόνια. Μιλάω για τη σιδηροδρομική ΠΑΘΕ, τα έργα μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Έχουμε όμως και καινούργια έργα και εδώ πρέπει να σας πω ότι ορισμένα έχουν να αντιμετωπίσουν τη γραφειοκρατεία των Βρυξελλών. Αποκόπηκαν το 2013 τα τμήματα Πάτρα-Πύργος και του Ε-65, αλλά για να εγκριθεί η χρηματοδότησή τους χρειάστηκε να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία που είχαν βασιστεί σε μελέτες του 2006. Τελειώνουμε όμως και σύντομα θα δώσουμε χρονοδιάγραμμα έργων.
Έχουμε έργα που πρέπει να γίνουν, γιατί είχαν «ξεχαστεί» από τους σχεδιασμούς των προηγούμενων κυβερνήσεων, όπως η σύνδεση των Ιωαννίνων με την Κακαβιά, του Αγρινίου και της Πρέβεζας με την Ιόνια οδό, τα μεγάλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας με την Εγνατία οδό.
Τα νέα έργα έχουν δρόμους, αλλά το κύριο βάρος πέφτει στον σιδηρόδρομο και τα μέσα σταθερής τροχιάς. Πάω στις ΗΠΑ για να εξασφαλίσουμε χρηματοδότηση για τη σιδηροδρομική Εγνατία, που προωθούμε από κοινού με τη Βουλγαρία και είναι ένα έργο με μεγάλη γεωπολιτική σημασία.
Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2018 θα έχουμε ανάδοχο για το πρώτο τμήμα της νέας γραμμής του μετρό, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 1,4 δις ευρώ, που είναι το μεγαλύτερο εργοτάξιο στην Ευρώπη. Σύντομα θα έχουμε ανακοινώσεις για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι. Είναι έργα που θα εξασφαλίσουν νέες θέσεις εργασίας και θα συμβάλουν στην ανάπτυξη που έχει ανάγκη η οικονομία της χώρας».