Στις αρχές του μήνα, η DHL Freight παρέλαβε ένα φορτηγό υδρογόνου από τον κατασκευαστή εμπορικών οχημάτων ειδικού σκοπού Paul Nutzfahrzeuge GmbH.
Το Paul Hydrogen Power-Truck, ένα όχημα που βασίζεται στο Mercedes-Benz Atego, θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια ετήσιου πιλοτικού προγράμματος για διανομή και μεταφορές στην Κολωνία.
Να σημειωθεί ότι, αυτό είναι το δεύτερο φορτηγό υδρογόνου για τον γερμανικό όμιλο DHL, καθώς ένα ακόμα χρησιμοποιείται από την Post & Parcel Germany σε εγκαταστάσεις στη Δυτική Κολωνία.
Η εταιρεία και οι θυγατρικές της δοκιμάζουν και εφαρμόζουν διάφορες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας ως μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητας και του ενδιάμεσου στόχου για μείωση των εκπομπών σε λιγότερο από 29 εκατ. τόνους έως το 2030.
Τα δύο φορτηγά 15,6 τόνων, με αυτονομία περίπου 400 χλμ. με ρυμουλκούμενο και 600 χλμ. χωρίς ρυμουλκούμενο όχημα, κατασκευάστηκαν από την Paul Nutzfahrzeuge για λογαριασμό της Shell στο Vilshofen της Νότιας Γερμανίας.
Ως βάση για το πρώτο φορτηγό κυψελών καυσίμου μεσαίου τύπου παραγωγής στη Γερμανία αποτελεί το Mercedes-Benz Atego.
Τα οχήματα χρησιμοποιούνται από την DHL Freight και την Post & Parcel Germany μέσω του καινοτόμου μοντέλου πλατφόρμας Shell Hydrogen Pay-Per-Use.
Το σέρβις των φορτηγών γίνεται αποκλειστικά στο συνεργείο του Commercial Vehicle Center της Daimler Truck AG στο Frechen.
Τα φορτηγά υδρογόνου παράγουν μόνο υδρατμοί από την εξάτμιση, ενώ στην περίπτωση που το υδρογόνο που χρησιμοποιείται παράγεται με “πράσινη” ηλεκτρική ενέργεια τότε η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μπορεί να είναι έως και 100%.