Ο Rudi Kuchta θα αναλάβει την προεδρεία του τμήματος Λεωφορείων και Πούλμαν της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Να σημειωθεί ότι, ο Kuchta είναι επικεφαλής της επιχειρηματικής μονάδας λεωφορείων της MAN Truck & Bus και λαμβάνει τα “ηνία” από τον Håkan Agnevall της Volvo Buses.
Κατά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Kuchta δήλωσε «Η μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών και η ανάκαμψη από την κρίση του COVID είναι οι βασικές προτεραιότητες της βιομηχανίας λεωφορείων της ΕΕ αυτή τη στιγμή.
Οι κατασκευαστές λεωφορείων της Ευρώπης αναπτύσσουν πρωτοποριακές λύσεις για να βοηθήσουν τις πόλεις να μειώσουν τη συμφόρηση, τη ρύπανση και τον θόρυβο.
Το e-mobility αποτελεί τη βασική λύση για να επιτευχθεί αυτό, αλλά απαιτεί τη σωστή υποδομή φόρτισης στα σωστά μέρη, όπως αστικούς κόμβους, αεροδρόμια και τερματικούς σταθμούς λεωφορείων».
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ACEA καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη της να εντείνουν τις προσπάθειες για υποδομές εναλλακτικών καυσίμων που προορίζονται για λεωφορεία, στο πλαίσιο της αναθεώρησης του ευρωπαϊκού νόμου για την υποδομή εναλλακτικών καυσίμων (AFID) που αναμένεται αργότερα μέσα στο έτος.
Να σημειωθεί ότι, τα ηλεκτρικά λεωφορεία αποτέλεσαν το 6,1% των συνολικών νέων ταξινομήσεων στην ΕΕ το 2020 και τα υβριδικά ηλεκτρικά το 9,5%.
Πάνω από το 11% των καινούργιων λεωφορείων που πωλήθηκαν κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα, σχεδόν όλα τροφοδοτούμενα με φυσικό αέριο.
Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος αντιπροσώπευσαν πάνω από το 1/4 της αγοράς λεωφορείων της ΕΕ το 2020, με τα λεωφορεία ντίζελ να συγκεντρώνουν περίπου το 73% της συνολικής αγοράς.
Β. Βεγιάζη