Προσωρινός μειοδότης για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που θα συνδέει την Αττική Οδό με την εθνική οδό, με προϋπολογισμό 434 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), αναδείχθηκε το κοινοπρακτικό σχήμα ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – INTRAKAT.
Στον διαγωνισμό συμμετείχε και η AVAX, ωστόσο η κοινοπραξία φέρεται να έδωσε τη μεγαλύτερη έκπτωση.
Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του οριστικού αναδόχου του έργου.
Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης θα ξεκινά από τον ομώνυμο κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει, μετά από σχεδόν 3,8 χλμ., στον κόμβο Καλυφτάκη της εθνικής οδού στην Κάτω Κηφισιά, προσφέροντας εναλλακτική δίοδο και συμβάλλοντας στην αποσυμφόρηση της κορεσμένης Αττικής Οδού και ιδίως του κόμβου της Μεταμόρφωσης.
Το έργο θα περιλαμβάνει μία σήραγγα υπόγειας εξόρυξης 1,25 χλμ. και μία σήραγγα με τη μέθοδο cut and cover 1,15 χλμ.
Πρόκειται για έναν οδικό άξονα εξαιρετικής σημασίας, καθώς θα εξυπηρετεί μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων την ημέρα, τα οποία θα διακινούνται μεταξύ του κέντρου της Αθήνας (περιλαμβανομένων των περιοχών Ψυχικού, Χαλανδρίου, Αμαρουσίου) και της εθνικής οδού Αθηνών – Λαμίας, βόρεια της Κηφισιάς.
Εκτός από την επέκταση της λεωφόρου Κύμης, ακολουθούν άλλες δυο επεκτάσεις της Αττικής Οδού.
Συγκεκριμένα, η επέκταση της Αττικής Οδού έως τη Ραφήνα, η οποία θα ενισχύσει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα του λιμένα της Ραφήνας.
Τέλος, η τρίτη επέκταση αφορά τη σύνδεση της περιφερειακής Υμηττού (με υπόγεια σήραγγα) με την λεωφόρο Βουλιαγμένης και η αναμόρφωση της τελευταίας σε ελεύθερη λεωφόρο με ανισόπεδους κόμβους, δίχως φανάρια. Η επέκταση θεωρείται κρίσιμη για την επένδυση στο Ελληνικό.