Η απουσία του Χρ. Καλογρίτσα, δηλαδή της κοινοπραξίας «Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών», η οποία είχε μειοδοτήσει στις 4 προηγούμενες εργολαβίες του Πάτρα – Πύργος, αποτέλεσε την σπουδαιότερη εξέλιξη της 5ης εργολαβίας.
Μειοδότης ανακηρύχτηκε η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΤ (ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ), με ποσοστό έκπτωσης 49,91%.
Δεύτερος μειοδότης ήταν η ιταλική GD Infrastrutture με 48,42 και τρίτος η Κ/Ξ ΤΕΚΑΛ – Πετρής με 47,43%.
Το 5ο τμήμα του Πάτρα – Πύργος, ήτοι το Σαγαίικα – Βάρδα (χ.θ. 23+060 έως χ.θ. 37+500), ήταν προϋπολογισμού 67,82 εκατ.
Με τη δημοπράτηση της 5ης εργολαβίας άνοιξε ο δρόμος για την κατάθεση του “φακέλου μεγάλου έργου” στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς συμπληρώνεται ποσοστό μεγαλύτερο του 60% του φυσικού αντικειμένου.
Οι συμβάσεις θα υπογραφούν, όταν δοθεί το «πράσινο φως» της κοινοτικής χρηματοδότησης.