Επιπλέον σημεία ελέγχου προστίθενται κατά τον οδικό τεχνικό έλεγχο συγκεκριμένων κατηγοριών οχημάτων, σύμφωνα με τροποποίηση της ΚΥΑ «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2014/47/ ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 3ης Απριλίου 2014 σχετικά με την τεχνική οδική επιθεώρηση της καλής τεχνικής κατάστασης των οχημάτων επαγγελματικής χρήσεως που κυκλοφορούν στην Ένωση και την κατάργηση της Οδηγίας 2000/30/ΕΚ» (Β’ 2918).
Αναλυτικότερα, σε σχετική απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αναφέρονται τα ακόλουθα:
Στο άρθρο 2 «Πεδίο εφαρμογής» της υπ’ αρ. οικ. 39804/2812/2017 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 2918), το εδάφιο 1 καθώς και το σημείο δ) της παρ. 1 τροποποιείται και το άρθρο αυτό αναδιατυπώνεται ως εξής: «1. Η παρούσα οδηγία εφαρμόζεται στα οχήματα που είναι σχεδιασμένα για ταχύτητες άνω των 25 km/h και ανήκουν στις κάτωθι κατηγορίες, όπως καθορίζονται στον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 167/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, και στον κανονισμό (ΕΕ) 2018/858 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, και πιο συγκεκριμένα:
α) μηχανοκίνητα οχήματα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα πρωτίστως για τη μεταφορά προσώπων και των αποσκευών τους, τα οποία διαθέτουν περισσότερες από οκτώ θέσεις καθημένων, εκτός της θέσης του οδηγού – κατηγορίες οχημάτων M2 και M3,
β) μηχανοκίνητα οχήματα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα πρωτίστως για τη μεταφορά εμπορευμάτων με μέγιστη μάζα που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους – κατηγορίες οχημάτων Ν2 και Ν3,
γ) ρυμουλκούμενα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα για τη μεταφορά εμπορευμάτων ή ατόμων ή για την εξυπηρέτηση προσώπων, με μέγιστη μάζα που υπερβαίνει τους 3,5 τόνους – κατηγορίες οχημάτων Ο3 και Ο4,
δ) τροχοφόροι ελκυστήρες των κατηγοριών T1b, T2b, T3b, T4.1b, T4.2b και T4.3b, των οποίων η χρήση πραγματοποιείται κυρίως στο δημόσιο οδικό δίκτυο για οδική μεταφορά εμπορευμάτων, σχεδιασμένοι για μέγιστη ταχύτητα άνω των 40 km/h.
Η παρούσα απόφαση δεν θίγει το δικαίωμα διεξαγωγής οδικών τεχνικών ελέγχων σε οχήματα που δεν καλύπτονται από αυτήν, όπως σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα κατηγορίας Ν1 που δεν υπερβαίνουν τους 3,5 τόνους, και τον έλεγχο άλλων πτυχών των οδικών μεταφορών και της οδικής ασφάλειας ή τη διεξαγωγή ελέγχων σε σημεία εκτός του δημόσιου οδικού δικτύου. Επίσης, η παρούσα απόφαση δεν εμποδίζει τη δυνατότητα περιορισμού της χρήσης συγκεκριμένων τύπων οχημάτων σε ορισμένα τμήματα του οδικού δικτύου για λόγους οδικής ασφάλειας».