Έγινε το πρώτο βήμα για τον ΒΟΑΚ ή καλύτερα για τη μετατροπή του ΒΟΑΚ σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο.
Για το ένα από τα τρία τμήματα του ΒΟΑΚ, το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, αρχικού προϋπολογισμού 186 εκατ. ευρώ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε χθες ότι προσωρινός μειοδότης ανακηρύχτηκε η ΑΚΤΩΡ. Προσφορές κατέθεσαν και οι: ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.
Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του οριστικού αναδόχου του έργου.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, προβλέπεται η κατασκευή και η επισκευή παράπλευρού και κάθετου οδικού δικτύου μήκους 14 χλμ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
Σημειώνεται ότι ο ΒΟΑΚ έχει «σπάσει» σε 3 τμήματα: Το πιο σημαντικό τμήμα του, το Χανιά – Ηράκλειο θα κατασκευαστεί μέσω σύμβασης παραχώρησης, το Χερσόνησος – Νεάπολη μέσω ΣΔΙΤ και το Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος ως δημόσιο έργο.