Ακυρώθηκε, εκ νέου, και αναμένεται να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός για το οδικό τμήμα Ιωάννινα – Κακαβιά.
Η νέα ακύρωση του διαγωνισμού έρχεται σε συνέχεια της δικαστικής προσφυγής, η οποία και έγινε αποδεκτή, από την κοινοπραξία ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε – ΕΚΤΕΡ Α.Ε – ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε – ΤΕ.ΝΑ Α.Τ.Ε.Β.Ε. για τους όρους του διαγωνισμού.
Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αποφάσισε την ακύρωση της τελευταίας διακήρυξης του έργου «Επέκταση Ιόνιας Οδού Τμήμα: Ιωάννινα – Κακαβιά», προϋπολογισμού 310 εκατ. με ΦΠΑ, σε συμμόρφωση της με αρ. 1128/2023 απόφασης της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ., καθώς και της διενέργειας του ανοικτού διαγωνισμού του έργου, σύμφωνα με το άρθρο 27 του ν.4412/2016 μέσω ΕΣΗΔΗΣ, με Α/Α συστημικού αριθμού 199949.
Πρόκειται για έναν αυτοκινητόδρομο καθοριστικής σημασίας που θα εξυπηρετεί κρίσιμους τομείς της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας, συμπεριλαμβανομένου του τουρισμού και της βιομηχανίας.
Με δεδομένο, επίσης, ότι θα συνδέει τη χώρα με τα Δυτικά Βαλκάνια και την Αδριατική θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην τόνωση της εμπορικής και εξαγωγικής δραστηριότητας.
Το αντικείμενο του έργου αφορά τη μελέτη και κατασκευή των κάτωθι:
- Ολοκλήρωση του Ανισόπεδου Κόμβου Εγνατίας (Κ0).
- Κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου στο τμήμα “Ανισόπεδος κόμβος Ιόνιας Οδού με Εγνατία Οδό έως Ανισόπεδο κόμβο Καλπακίου μήκους 46,4 km (Χ.Θ. 4+800 – Χ.Θ. 51+237,37) με την κατασκευή έξι ανισόπεδων κόμβων: 1. Ανισόπεδος Κόμβος Κοσμηράς – Ασβεστοχωρίου (Κ1). 2. Ανισόπεδος Κόμβος Γραμμενοχωρίων (Κ2). 3. Ανισόπεδος Κόμβος Πασσαρώνος (Κ3) (Προαίρεση 1). 4. Ανισόπεδος Κόμβος Ζίτσας (Κ4) . 5. Ανισόπέδος Κόμβος Καρυών (Κ5). 6. Ανισόπεδος Κόμβος Καλπακίου (Κ6).
- Αποκατάσταση του εγκάρσιου και παράπλευρου δικτύου τοπικών οδών, όπου απαιτείται.
- Προαίρεση 2η: Αναβάθμιση του τμήματος Καλπάκι – Κακαβιά, μήκους 23,11 χλμ.