Ανακοίνωση εξέδωσε ο τομέας Υποδομών και Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ για τις δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών, Νίκου Ταχιάου σχετικά με το Flyover Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ
Χαιρετίζουμε την απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που έστω και αργά, μετά από ένα δίμηνο ταλαιπωρίας των πολιτών της πόλης μας, διαπίστωσε το αυτονόητο, την ανάγκη συγκρότησης επιστημονικού συμβουλίου για το Flyover.
Πρόταση που καταθέσαμε ως ΠΑΣΟΚ – Κίνημα αλλαγής στην πρόσφατη συνάντησή μας στις 26/01/2024 με τον Υφυπουργό Εσωτερικών, υπεύθυνο για θέματα Μακεδονίας-Θράκης.
Δεν πέρασε μία μέρα από αυτήν την απόφαση και σε μια δημοκρατική συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης σταθήκαμε μάρτυρες της αλαζονικής και αφ’ υψηλού αντιμετώπισης της κυβέρνησης απέναντι στους Θεσσαλονικείς.
Ο υφυπουργός υποδομών, Ν. Ταχιάος, μάλιστα, έφθασε στο σημείο να ταυτίσει προκλητικά όσους “τόλμησαν” να διατυπώσουν ενστάσεις, ανησυχίες και προβληματισμούς με τους αυτοαποκαλούμενους “παλαιοχριστιανούς” της Κορινθίας.
Φυσικά δεν είναι το μόνο, αφού συνεχώς από κυβερνητικά και τοπικά στελέχη, οι Θεσσαλονικείς αποκαλούνται «γκρινιάρηδες» και ότι πάσχουν από την ασθένεια της «Θεσσαλονικίτιδας». Μάλιστα τελευταία συγκρίνουν ανόμοιους κυκλοφοριακούς χρόνους δύο πόλεων, της Αθήνας των 5 εκατομμυρίων κατοίκων με τη Θεσσαλονίκη του 1 εκατομμυρίου.
Το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής έχει εκφράσει την πλήρη αντίθεσή του στην έναρξη αυτού του έργου από τη στιγμή που δεν έχει υλοποιηθεί ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος Θεσσαλονίκης (ΕξΟΔ).
Ο ΕξΟΔ θα αποφόρτιζε την υφιστάμενη περιφερειακή οδό εκτρέποντας τις διαμπερείς κινήσεις εκτός του πολεοδομικού ιστού, σχεδιασμός που θα επέφερε μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, που είναι ήδη αυξημένοι στην πόλη. Με το Flyover όλες οι κυκλοφοριακές κινήσεις θα διέρχονται από την υφιστάμενη περιφερειακή.
Το έργο του ΕξΟΔ έχει εγκεκριμένη περιβαλλοντική αδειοδότηση από το 2018, μελετητική ωριμότητα και δεν επηρεάζει το δάσος του Σέιχ Σου. H «Εγνατία Οδός Α.Ε.» σύμφωνα με το ΦΕΚ 1505/06.09.2010 έχει την αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής του ΕξΟΔ, συνεπώς είναι θέμα πολιτικών ευθυνών το ότι προηγήθηκε η κατασκευή της υπερυψωμένης αρτηρίας Flyover και δεν δημοπρατήθηκε ο ΕξΟΔ.
Το ΠΑΣΟΚ- Κίνημα Αλλαγής με τη συνεπή του στάση και με κύριο γνώμονα πάντοτε τη λειτουργικότητα της πόλης, αλλά και των όμορων περιοχών, θα συνεχίζει να καταθέτει την άποψη με επιστημονικά τεκμηριωμένα δεδομένα.
Τους κατοίκους αυτής της πόλης δεν τους προσβάλουν οι χαρακτηρισμοί ενός Υφυπουργού, αλλά η ασφαλής θέση στην οποία βρίσκεται και το κάνει.