Η όγδοη και τελευταία εργολαβία απομένει, ώστε να ολοκληρωθούν οι προκηρύξεις για το οδικό τμήμα Πάτρα – Πύργος, το οποίο έχει συνολικό μήκος 75 χλμ., έχοντας αποσχιστεί από την παραχώρηση της «Ολυμπίας Οδού».
Επιμέλεια: Μ. Δημητρίου
Έως σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί εφτά εργολαβίες. Στις τέσσερις πρώτες προσωρινός ανάδοχος ανακηρύχτηκε η κοινοπραξία «Τοξότης – Ομάδα Κατασκευών», στην πέμπτη και την έβδομη η ΙΝΤΕΡΚΑΤ (ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ) και στην έκτη η GD Infrastrutture.
Σε όλες τις προκηρύξεις, οι εκπτώσεις που δόθηκαν ήταν αρκετά υψηλές, κοντά στο 50%, κάτι το οποίο αναμένεται να συμβεί και στη τελευταία.
«Για το Πάτρα – Πύργος έχουν γίνει επτά διαγωνισμοί. Μένει ο όγδοος για το τελευταίο τμήμα που απομένει προς Πάτρα. Θα γίνει τέλη Σεπτέμβρη – αρχές Οκτώβρη μετά από διαβούλευση που πρέπει να γίνει με την τοπική κοινωνία, γιατί είχαμε δεσμευτεί να τους δώσουμε δυο σενάρια για την όδευση του δρόμου», ανέφερε, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών «έχει γίνει η μελέτη βιωσιμότητας και μελέτη σκοπιμότητας και η απαραίτητη διαβούλευση με τους συμβούλους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Μένει να γίνει ο όγδοος διαγωνισμός και μένει να εγκριθεί οριστικά. Σε αυτή τη φάση είμαστε τώρα, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να ξεκινήσουν οι συμβάσεις και να ξεκινήσει και το έργο. Το χρονοδιάγραμμα είναι συγκεκριμένο».
Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα υποστήριξε, το τελικό κόστος και των 8 εργολαβιών, μετά τις εκπτώσεις, θα φτάσει κάτω από τα 250 εκατ., έναντι 500 εκατ., εάν γινόταν ως ένας ενιαίος διαγωνισμός.