Επανέρχεται η συζήτηση για τα πλευρικά διόδια σε Αγ. Στέφανο και Βαρυμπόμπη, αλλά και η κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης.
Το αρχικό σχέδιο ορίζει τη μετατροπή του κόμβου της Βαρυμπόμπης σε κυκλικό δακτύλιο, πάνω από την εθνική οδό, ενώ εκατέρωθεν του κόμβου, θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τη σύνδεση με το τοπικό οδικό δίκτυο. Τα πλευρικά διόδια, όπως έχει σχεδιαστεί, θα τοποθετηθούν στους κλάδους εξόδου από Αθήνα και εισόδου προς Αθήνα.
Για τη μη υλοποίηση των πλευρικών σταθμών διοδίων των κόμβων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, καθώς και του μετωπικού σταθμού διοδίων Σχηματαρίου, το ελληνικό δημόσιο αποζημιώνει την εταιρεία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο, τη Νέα Οδό περί τα 25 εκατ. ευρώ ετησίως.
Σύμφωνα με παλαιότερους υπολογισμούς, τα πλευρικά διόδια στον Αγ. Στέφανο εικάζεται ότι θα κόστιζαν 0,8 ευρώ για τα αυτοκίνητα και 2,9 ευρώ για τα μεγάλα φορτηγά και στην Βαρυμπόμπη 0,5 ευρώ και 1,8 ευρώ αντίστοιχα.
Φ. Φωτ.