Την εκπόνηση μελετών για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού σε Ραφήνα και Λαύριο ανέλαβε, μεταξύ άλλων, η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου, με αντάλλαγμα τη διετή παράταση της υπάρχουσας σύμβασης παραχώρησης που λήγει το 2024.
Του Φώτη Φωτεινού
Στις 12/01/2018 υπογράφτηκε το πλαίσιο συναντίληψης μεταξύ του υπουργείου Μεταφορών και του παραχωρησιούχου της Αττικής Οδού.
Με το πλαίσιο αυτό, ο παραχωρησιούχος αναλαμβάνει, αδαπάνως για το δημόσιο, την εκπόνηση των αναγκαίων μελετών και ερευνών για τα έργα των επεκτάσεων της Αττικής Οδού στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Αττικής, όπως:
-Συμπληρώσεις στον Α.Κ. Λεονταρίου.
-Σταθμό μετεπιβίβασης στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Κορωπίου.
-Μελέτες επέκτασης Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προς Ραφήνα, τις μελέτες επέκτασης προαστιακού Σιδηρόδρομου προς Ραφήνα και την οδική σύνδεση Αεροδρόμιο – Ραφήνα.
-Μελέτες για τις εργασίες επέκτασης του προαστιακού Σιδηρόδρομου προς Λαύριο και την αναβάθμιση του οδικού άξονα Σταυρού – Λαυρίου.
-Μελέτες για συμπληρωματικά έργα λιμένα Λαυρίου.
Στον αντίποδα, παρατείνεται για δυο χρόνια η υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης, όπως ανέφερε χθες, στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.
Γενικότερα, ο υπουργός Μεταφορών υπογράμμισε ότι πρόθεση του υπουργείου είναι η επέκταση όλων των συμβάσεων παραχώρησης, με επέκταση του φυσικού αντικειμένου, αλλά μείωση των διοδίων.
«Εάν έβγαιναν διαγωνισμοί για μικρές επεκτάσεις, δεν θα προσέλκυαν ενδιαφέρον, δεδομένου ότι πρόκειται για μικρά τμήματα. Όμως, εάν ενταχθούν στις υφιστάμενες συμβάσεις, τότε θα κατασκευαστούν», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, σχολιάζοντας ότι ανάλογα εγχειρήματα έγιναν στην Γαλλία και την Ιταλία.
Σχόλια 1