Σε συνολικά 38 προβλέπεται να ανέλθουν οι σταθμοί διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, με βάση τουλάχιστον τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας Απόστολος Αντωνούδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM”.
«Πέρα από τους δέκα σταθμούς που έχουμε προκηρύξει, το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει ως προαπαιτούμενο άλλους 20 πλευρικούς σταθμούς διοδίων. Στο σύνολο θα είναι 38. Η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα τρία λεπτά το χιλιόμετρο και θα φτάσει στα επτά λεπτά», σημείωσε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι «η νέα απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ είναι για να μην υπάρχουν διαφυγές, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει στον δρόμο, να κάνει κάποια χιλιόμετρα και να βγαίνει δίχως να πληρώσει τίμημα».
Κατά τον κ. Αντωνούδη, στον σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ είναι να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού στο τέλος Απριλίου και «μέχρι τον Δεκέμβριο να πάμε σε δεσμευτικές προσφορές». Ο πρόεδρος της Εγνατία Οδός Α.Ε αναφέρθηκε και στα έργα που είναι σε εξέλιξη και είπε ότι «στον νoμό Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή μελετάμε και ολοκληρώνουμε τον δρόμο μεταξύ της 3ης προβλήτας και του ΠΑΘΕ, επίσης υπάρχει ομαλή χρηματοδοτική ροή και για τα έργα στη δυτική εσωτερική Περιφερειακή».
Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού επισήμανε ότι ο χρόνος παραχώρησης πρέπει να μειωθεί και να γίνονται συχνές ανανεώσεις με μοναδικό σκοπό το όφελος του ελληνικού δημοσίου. «Διαφωνώ με τα 35 χρόνια παραχώρησης. Πρέπει να παραχωρηθεί, να παραχωρηθεί για πολύ λιγότερα χρόνια και να πηγαίνει σε ανανεώσεις. Αυτό μπορεί να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο», καταλήγει ο κ. Αντωνούδης.
Στο μεταξύ, 24ωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού Α.Ε., προκειμένου να μην πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός κατασκευής Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης επί της Εγνατίας, στο ύψος του Ωραιοκάστρου. Οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι στην παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού και στην κατασκευή επιπλέον 10 σταθμών διοδίων.