Μια νέα σημαντική διάκριση απέσπασε η Νέα Οδός στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2021, ενός κορυφαίου θεσμού, που διοργάνωσε για 12η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), με σκοπό την επιβράβευση εταιρειών, οργανισμών και στελεχών του κλάδου που θέτουν στον πυρήνα της λειτουργίας τους την ποιοτική Εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές.
Ειδικότερα, η Νέα Οδός διακρίθηκε με το Customer Distinction Award στην κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Customer Call Center of the Year) για τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και ειδικής εξατομικευμένης υποστήριξης που προσφέρει σε όλους τους οδηγούς των αυτοκινητοδρόμων μας.
Σε απόλυτη συνέπεια με τον στρατηγικό στόχο της εταιρείας για τα πλέον ποιοτικά επίπεδα παρεχόμενων υπηρεσιών, οι άνθρωποί μας στην Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών είναι στη διάθεση κάθε οδηγού, 365 ημέρες τον χρόνο, για κάθε πληροφορία ή ερώτημα που αφορά στο σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, στη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει, στην υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Fast Pass Νέα Οδός , καθώς και στην επιλογή μεταξύ των νέων Συνδρομητικών Προγραμμάτων μας.
“Στη Νέα Οδό από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας θέσαμε ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα την εξυπηρέτηση του κάθε οδηγού άμεσα και αποτελεσματικά.
Η παραπάνω διάκριση αποτελεί μία ακόμα σημαντική αναγνώριση της προσπάθειάς μας, αλλά και μία δέσμευση στο να αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους ώστε να αποτελούμε τον καλύτερο δυνατό συνοδηγό”, αναφέρει η εταιρεία.