Τέσσερις υποψήφιοι διεκδικούν την κατασκευή του νέου, εμβληματικού κτιρίου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, το οποίο θα κατασκευαστεί μέσω ΣΔΙΤ.
Αρχικό ενδιαφέρον επέδειξαν οι εταιρείες ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – DIMAND και INTRAKAT – REDEX.
Η περιγραφή του έργου
Το νέο κτιριακό συγκρότημα θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, που σήμερα στεγάζονται σε 13 διάσπαρτα, μισθωμένα κτήρια, και θα συνδέεται μέσω μίας πεζογέφυρας με την οδό Πειραιώς, εξασφαλίζοντας εύκολη και ασφαλή πρόσβαση στο κτήριο και τις αναπλάσεις του περιβάλλοντος χώρου.
Η μετεγκατάσταση όλων των υπηρεσιών της Γ.Γ.Υ. σε ένα νέο κτίριο, που θα πληροί τις προδιαγραφές ενός σύγχρονου εργασιακού χώρου, σχεδιασμένου με άξονα τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση και τη μικρότερη δυνατή συντήρηση, θα συμβάλει σημαντικά:
-Στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και στην απαλλαγή εξόδων για μισθώσεις κτιρίων, εξασφαλίζοντας οικονομικό όφελος για το Δημόσιο από τα μισθώματα της τάξεως των 90 εκατ. ευρώ στα 30 έτη.
-Στην αναβάθμιση του εργασιακού περιβάλλοντος και στην εύκολη πρόσβαση ΑΜΕΑ και
-Στην εξασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων,
-Στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος της περιοχής, με ισχυρή «πράσινη ταυτότητα», αποτελώντας σημαντικό τοπόσημο και μαζί το νέο κέντρο καινοτομίας στις παλιές εγκαταστάσεις της Χρωματουργείας Πειραιά (ΧΡΩ.ΠΕΙ.), θα αλλάξουν την εικόνα της περιοχής και θα αποτελέσουν σημεία αναφοράς στην πρωτεύουσα.
Η σύμβαση καλύπτει περίοδο 30 ετών, εκ των οποίων έως 3 έτη αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και τα επόμενα 27 έτη την περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 112,6 εκατ. ευρώ.