Πάνω από 100% έχει ενισχυθεί η μετοχή της ΑΒΑΞ σε έναν χρόνο. Πριν από σχεδόν έναν χρόνο έφτασε να διαπραγματεύεται έως και τα 0,74 ευρώ και σήμερα, ξεπερνά τα 1,6 ευρώ.
Σύμφωνα με χρηματιστηριακούς αναλυτές, η άνοδος αυτή οφείλεται στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, καθώς παρουσίασε το 2022 καθαρά κέρδη 39,9 εκατ. ευρώ και το πρώτο εξάμηνο του 2023 3,4 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα τη διανομή μερίσματος έπειτα από αρκετά χρόνια.
Επίσης, το ανεκτέλεστο της εταιρείας κινείται σε υψηλά επίπεδα, καθώς προσεγγίζει τα 3,5 δις. ευρώ.
Εκτός από το εμβληματικό έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, συνολικού προϋπολογισμού 1,8 δις ευρώ, η εταιρεία έχει αναλάβει – μεταξύ άλλων – τα ακόλουθα έργα στις υποδομές μεταφορών:
-Την κατασκευή της νέας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης ή αλλιώς, του FlyOver, σε κοινοπραξία με τη ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ύψους 370 εκατ. ευρώ,
-Την κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 285,5 εκατ. ευρώ,
-Τον οδικό άξονα Γιάννενα – Κακκαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ (προσωρινός ανάδοχος).