Παρά τη μείωση εσόδων, σε κέρδη παρέμεινε η «Νέα Οδός» το περσινό έτος. Το 2015, η εταιρεία παρουσίασε κύκλο εργασιών 306,6 εκατ., έναντι 340,7 εκατ. το 2014 και κέρδη μετά από φόρους 17,1 εκατ., έναντι 19,1 εκατ. το 2014.
Στα έσοδα, η εταιρεία περιλαμβάνει, τόσο τον τομέα της εκμετάλλευσης (διόδια) των 2 αυτοκινητοδρόμων (Αντίρριο – Ιωάννινα, Μεταμόρφωση – Σκάρφεια), όσο και της κατασκευής της «Ιόνιας Οδού».
Ανά τομέα, το 2015 τα έσοδα από τα διόδια ήταν 75,1 εκατ. και από την κατασκευή της «Ιόνιας Οδού» 231,5 εκατ., έναντι 72,6 εκατ. και 268,1 εκατ. το 2014 αντίστοιχα.
Υπενθυμίζεται ότι η Νέα Οδός είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη μελέτη, την κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση του έργου «Αυτοκινητόδρομος Ιόνια Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα» ή αλλιώς την «Ιόνια Οδό» και τον ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός (Σκάρφεια), μαζί με τον συνδετήριο κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα.
Στα τέλη Ιουνίου, η Ιόνια Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα) βρισκόταν στο 81% και ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) στο 80%.
Φ.Φ.