Προβληματισμός στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου. Τον Σεπτέμβριο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην ΕΕ συνέχισαν την πτωτική τους πορεία (-6,1%), με αρνητικά αποτελέσματα σε τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές:
Γαλλία (-11,1%) και Ιταλία (-10,7%), με τη γερμανική αγορά να υποχωρεί κατά 7%. Από την άλλη, η Ισπανία γνώρισε ανάπτυξη (+6,3%).
Στο 9μηνο του 2024, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων παρέμειναν σχεδόν σταθερές (+0,6%) και έφτασαν σχεδόν τις 8 εκατομμύρια μονάδες.
Η Ισπανία (+4,7%) και η Ιταλία (+2,1%) παρουσίασαν θετικές επιδόσεις, ενώ η γαλλική και η γερμανική αγορά αυτοκινήτου υποχώρησαν (-1,8% και 1%, αντίστοιχα).
🚨 BREAKING 🚨
📊🚗 European car sales figures for September are fresh off the press!
New car registrations dropped by 6% in September 2024.
Despite battery-electric vehicles making up 17% of the market in September, up from 14% last year, the year-to-date share has dropped… pic.twitter.com/papkwdafZ9
— ACEA (@ACEA_auto) October 22, 2024
Η Ελλάδα αναπτύχθηκε 3,4%, με 108.035 ταξινομήσεις έναντι 104.510 πέρυσι. Τα αυτοκίνητα με τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων είναι τα υβριδικά με 42,6%.
Συνολικά, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 17,3% της αγοράς αυτοκινήτου της ΕΕ τον Σεπτέμβριο, από 14,8% πέρυσι, οι όγκοι στο 9μηνο μειώθηκαν κατά 5,8%, με το συνολικό μερίδιο αγοράς να μειώνεται στο 13,1% από 14% πέρυσι.
Οι ταξινομήσεις Plug-in υβριδικών αυτοκινήτων για τον Σεπτέμβριο μειώθηκαν επίσης κατά 22,3%.
Για αναλυτικές πληροφορίες, πατήστε εδώ.
Β. Βεγ.