ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και Vinci – Άκτωρ εξετάζουν σοβαρά την κατάθεση δεσμευτικού ενδιαφέροντος για την κατασκευή και εκμετάλλευση της υποθαλάσσιας σήραγγα Περάματος – Σαλαμίνας, εκτιμώμενου κόστους 350 εκατ.
Ειδικότερα, οι ανωτέρω εταιρείες προχωρούν στη δεύτερη φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου για την ανάληψη του έργου της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης της υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαμίνας – Περάματος.
Το στάδιο αυτό είναι απαραίτητο, προκειμένου να προχωρήσει η διενέργεια του διεθνούς διαγωνισμού και η υποβολή δεσμευτικών προσφορών για το έργο που αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας, μήκους περίπου 1,1 χλµ, µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις (συνολικό μήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος μέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων.
Σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας, μήκους περίπου 14,5 χλµ.
Υπενθυμίζεται ότι το, εν λόγω έργο, έχει εγκριθεί από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥ.Σ.ΟΙ.Π.) προς ένταξη στο «πακέτο Γιούνκερ».