Τον ερχόμενο Μάρτιο θα δοθεί στην κυκλοφορία η «Ιόνια οδός», σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος επιθεωρεί σήμερα τα έργα και έκανε την πρώτη του στάση στις δίδυμες σήραγγες της Κλόκοβας.
«Από τον Μάρτιο του 2017, η Δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος θα μπορούν να εξυπηρετούνται από το σύνολο του έργου, έχοντας ένα ασφαλή αυτοκινητόδρομο, παρακάμπτοντας και ξεχνώντας την ταλαιπωρία της Παλιοβούνας, της Κλόκοβας», ανέφερε.
Ακόμη, γνωστοποίησε ότι περίπου 60 χιλιόμετρα του νέου αυτοκινητόδρομου θα δοθούν σύντομα στην κυκλοφορία και θα αφορούν ένα τμήμα στην περιοχή της Αμφιλοχίας, καθώς και την παράκαμψη της πόλης.
Ο υπουργός Υποδομών αναφέρθηκε και στο ζήτημα της κάθετης σύνδεσης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό, κάτι που αποτελεί και αίτημα των τοπικών φορέων.
Όπως σχολίασε «η σύνδεση του Αγρινίου είναι ένα έργο που οφείλουμε να το προχωρήσουμε» και συμπλήρωσε ότι «δεν είναι λογικό ο σχεδιασμός που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια να συνεχίσει να γίνεται».
Υπενθυμίζεται ότι, στο τέλος Σεπτεμβρίου, η συνολική πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στην «Ιόνια Οδό» άγγιζε το 84,92%, με στόχο τη λειτουργική ολοκλήρωση το Μάρτιο του 2017 και την ολική τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου, συρρικνώνοντας τη διαδρομή Αντίρριο – Ιωάννινα από τρεισήμισι ώρες σήμερα, σε 1 ώρα και 40 λεπτά.
Το συνολικό μήκος του άξονα της «Ιόνιας Οδού» είναι περίπου 196 χιλιόμετρα, ενώ περιλαμβάνει και τις παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας.
Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου κατασκευάζονται, ανάμεσα σε άλλα, 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις.
Ο οδικός άξονας, ο οποίος κατασκευάζεται από την ΤΕΡΝΑ, θα διαθέτει 4 μετωπικούς και 5 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, κάτι το οποίο ερμηνεύεται σε κόστος διοδίων 12 – 13 ευρώ για ένα συμβατικό ΙΧ.