Κατά 4% αυξήθηκε η κυκλοφορία στην Αττική Οδό τους πρώτους έξι μήνες του 2016, έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2015.
Βασική αιτία, για την αυξημένη κίνηση, αποτελεί, κυρίως, η χαμηλή τιμή της βενζίνης και γενικότερα, η σταθεροποίηση της οικονομίας.
Ωστόσο, από το ξεκίνημα της κρίσης, η Αττική Οδός υπολογίζεται ότι έχει χάσει το 1/3 της κυκλοφορίας της.
Κατά μέσο όρο, οι ημερήσιες διελεύσεις ήταν 307.000 το 2009, 250.000 το 2011, 215.000 τo 2012, 200.560 το 2013 και κάτω από τις 200.000 το 2014. Αντίθετα, ελαφρά ανοδική ήταν το 2015 και το πρώτο εξάμηνο του 2016.
Πάντως, η Αττική Οδός παραμένει ο πιο κερδοφόρος αυτοκινητόδρομος. Το 2015, είχε έσοδα 162,7 εκατ., έναντι 159,6 εκατ. το 2014 και καθαρά κέρδη 29,5 εκατ., έναντι 36,5 εκατ. το 2014.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο της Αττικής Οδού κόστισε περί τα 1,3 δισ. ευρώ περίπου. Το κόστος χρηματοδοτήθηκε κατά 35%, με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.
Β. Βεγ.