Η Ινδία θα αποτελέσει μια κερδοφόρα αγορά, με μεγαλύτερες αναπτυξιακές ευκαιρίες από ό,τι περιμένει η αυτοκινητοβιομηχανία, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Stellantis, Carlos Tavares.
Η Ινδία, όπου η Stellantis πουλά τα εμπορικά σήματα Jeep και Citroen, αποτελεί ένα ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο Tavares αναμένει τα έσοδα στη χώρα της Νότιας Ασίας να υπερδιπλασιαστούν έως το 2030 και τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους να είναι διψήφια εντός της προσεχούς 2ετίας.
Οι δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες για χρόνια αγωνίζονται να ενισχύσουν την κερδοφορία της στην Ινδία, μια αγορά στην οποία κυριαρχούν η Suzuki Motor και η Hyundai Motor με τα μικρά, χαμηλού κόστους αυτοκίνητά τους.
«Το να είσαι κερδοφόρος στην Ινδία είναι δυνατό, αν κάνεις τα πράγματα με τον τρόπο της Ινδίας», είπε ο Tavares.
Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, περιλαμβάνει «την προμήθεια ανταλλακτικών τοπικά και την καθετοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας για να διατηρηθεί το κόστος χαμηλά», ενώ σημαντικό είναι να γίνει «η κατασκευή αυτοκινήτων σε τοπικό επίπεδο με χαρακτηριστικά που θέλουν και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν οι Ινδοί καταναλωτές».
Βάσω Βεγ.