Ήρθαν για να… μείνουν. Μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ΕΕΣΣΤΥ, ο ιταλικός όμιλος της FSI διατηρεί… επεκτατικές βλέψεις στην Ελλάδα, αφού διεκδικεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (ΟΑΣΑ), την Εγνατία Οδό και το Θριάσιο Β’.
Για τον ΟΑΣΑ, ο διευθύνων σύμβουλος Renato Mazzoncini (φωτό) ήταν ξεκάθαρος. «Είμαστε ένας ολοκληρωμένος πάροχος Κινητικότητας, οπότε μας ενδιαφέρουν οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας», σχολίασε, την περασμένη εβδομάδα, στην Αθήνα.
Οι Ιταλοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι οποίοι διαθέτουν τον Προαστιακό, θέλουν να επεκτείνουν το πεδίο δράσης τους και στα μέσα σταθερής τροχιάς, αλλά και τις οδικές συγκοινωνίες, όπως συμβαίνει στην Ιταλία, με την θυγατρική BusItalia.
Εκδηλωμένο ενδιαφέρον υπάρχει και για την Εγνατία Οδό, όπου ο όμιλος της FSI πέρασε στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, με την θυγατρική ANAS International Enterprise, η οποία διαχειρίζεται τους αυτοκινητοδρόμους της Ιταλίας.
Όσοι γνωρίζουν από αυτοκινητοδρόμους, αναγνωρίζουν ότι η ANAS είναι ένα «βαρύ χαρτί».
Τέλος, οι Ιταλοί – δια μέσου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – εξετάζουν σοβαρά συμμετοχή στο ΣΔΙΤ του ΟΣΕ για την εκμετάλλευση του Θριασίου Β’, το οποίο θα λειτουργεί, κυρίως, ως σιδηροδρομικό terminal και σταθμός μεταφόρτωσης.