Η Volvo Trucks παρουσίασε έναν εντελώς νέο, πλήρως ηλεκτρικό πίσω άξονα στην έκθεση μεταφορών IAA στο Ανόβερο της Γερμανίας.
Απελευθερώνοντας χώρο για περισσότερες μπαταρίες, ο νέος ηλεκτρονικός άξονας σημαίνει ακόμη μεγαλύτερη εμβέλεια για τα ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo με μπαταρία.
Η Volvo Trucks διαθέτει την ευρύτερη προσφορά ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία στον κλάδο, με έξι διαφορετικά μοντέλα σε σειριακή παραγωγή.
Ο νέος ηλεκτρονικός άξονας, που παρουσιάστηκε στην έκθεση IAA στο Ανόβερο της Γερμανίας, επιτρέπει την τοποθέτηση ακόμη περισσότερων μπαταριών στο φορτηγό, ενσωματώνοντας τους ηλεκτροκινητήρες και το κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα. Περισσότερες μπαταρίες σημαίνουν μεγαλύτερη εμβέλεια, γεγονός που δημιουργεί ευκαιρίες για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων που μπορούν επίσης να ηλεκτροδοτηθούν.
Στα ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου, που θα παρουσιαστούν στο β’ μισό αυτής της δεκαετίας, ο επιπλέον χώρος είναι χρήσιμος για την εγκατάσταση άλλων εξαρτημάτων.
«Πρόκειται για μια σημαντική ανακάλυψη για τα ηλεκτρικά φορτηγά και ένα σαφές μήνυμα ότι θα υπάρξει τεράστια ζήτηση για δημόσιους ταχυφορτιστές για βαρέα φορτηγά στο άμεσο μέλλον, τουλάχιστον για τους αυτοκινητόδρομους», είπε η Jessica Sandström, SvP Global Product Management της Volvo Trucks.
Συμπληρώνοντας την τρέχουσα προσφορά
Η Volvo Trucks θα ξεκινήσει τη σειριακή παραγωγή φορτηγών με καμπίνα πάνω από κινητήρα με το νέο ηλεκτρονικό άξονα σε λίγα χρόνια από τώρα και θα συμπληρώσει την τρέχουσα σειρά ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία.
«Θα συνεχίσουμε με τα ευέλικτα ηλεκτρικά φορτηγά μας με μπαταρία που βρίσκονται ήδη στην παραγωγή. Προς το παρόν μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα μεταφορικών αποστολών. Σε λίγα χρόνια, θα προσθέσουμε αυτόν τον νέο πίσω ηλεκτρονικό άξονα για πελάτες που καλύπτουν μεγαλύτερες διαδρομές από ό,τι σήμερα», συνέχισε η Sandström.
Η Volvo Trucks έχει μια στρατηγική τριών μονοπατιών για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών: ηλεκτρικές μπαταρίες, ηλεκτρικές κυψέλες καυσίμου και κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με ανανεώσιμα καύσιμα όπως βιοαέριο, HVO ή ακόμη και πράσινο υδρογόνο.
«Χρειάζονται διαφορετικές τεχνικές λύσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, καθώς η διαθεσιμότητα της ενέργειας και των υποδομών καυσίμων διαφέρει από χώρα σε χώρα και από περιοχή σε περιοχή, καθώς και μεταξύ διαφορετικών μεταφορών», κατέληξε η Sandström.