Μειωμένο κόστος καυσίμων για τους διαχειριστές μεταφορών επιτυγχάνουν οι αναβαθμισμένοι κινητήρες diesel D11 και D13 της Volvo Trucks για τα Volvo FH, FM και FMX, που πληρούν τις νέες προδιαγραφές Euro 6 Step D.
«Με το καύσιμο να αποτελεί το 1/3 των δαπανών του τομέα των μεταφορών, συνεχίζουμε να διερευνούμε κάθε δυνατή λύση που θα μας επιτρέψει να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμου από τα φορτηγά μας» δήλωσε ο Claes Nilsson, πρόεδρος της Volvo Trucks.
Συμπλήρωσε δε ότι «αυτή τη φορά, ένας συνδυασμός μικρών βελτιώσεων πετυχαίνει αξιοσημείωτη οικονομία, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις ή την παραγωγικότητα».
Σύμφωνα με ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η νέα οδηγία Euro 6 Step D απαιτεί τα οχήματα να συμμορφώνονται με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων σε κανονικές συνθήκες χρήσης. Ανάμεσα στα μέτρα που έλαβε η Volvo Trucks για τη συμμόρφωση με τους αυστηρούς νέους κανονισμούς, είναι ένα νέο λογισμικό κινητήρα και η βελτιωμένη επίστρωση στο σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων.
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας D13 diesel χρησιμοποιεί επίσης νέο τύπο λιπαντικού χαμηλού ιξώδους VDS-5 και νέα ελατήρια λαδιού στα έμβολα που μειώνουν την κατανάλωση και τις εσωτερικές τριβές. Επιπλέον, ο κινητήρας 500 hp εξοικονομεί έξτρα καύσιμο έχοντας την ίδια υψηλότερη αναλογία συμπίεσης με τις εκδόσεις 460 και 420 hp.
Το λογισμικό I-See ελέγχει μέσω χαρτογράφησης τη διαδρομή και προσαρμόζει ανάλογα την επιλογή σχέσεων, την επιτάχυνση και το φρένο του κινητήρα. Είναι σχεδιασμένο για να αξιοποιεί την κινητική ενέργεια του φορτηγού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ενσωματώνει αρκετές αναβαθμίσεις, όπως νέα στρατηγική επιλογής σχέσεων και ρολαρίσματος ώστε να μεγιστοποιούνται τα οφέλη του σχετικού συστήματος I-Roll.
«Αυτές οι βελτιώσεις θα βοηθήσουν στη συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιώσουν την κατανάλωση για τα Volvo FH, FM και FMX φορτηγά μας,» κατέληξε ο κ. Nilsson.