H Suzuki διαθέτει σε παγκόσμιο επίπεδο το προφίλ μιας πελατοκεντρικής μάρκας. Κύρια θέση στον πυρήνα της εταιρικής κουλτούρας της, είναι η υποδειγματική εξυπηρέτηση των πελατών της, συνδυάζοντας την αρτιότητα τόσο σε τεχνογνωσία όσο και σε ειδικό εξοπλισμό.
Το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών, έχει ήδη αποδείξει μέσω των άρτια καταρτισμένων τεχνικών που διαθέτει, την απόλυτη αφοσίωση στην φιλοσοφία της εταιρείας προσφέροντας την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Τα παραπάνω έρχεται να επιβεβαιώσει η ολοκλήρωση με επιτυχία, της πρώτης φάσης της BRONZE LEVEL πιστοποίησης του τεχνικού προσωπικού του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Suzuki.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, λόγω της σημαντικότητας του έργου, την διαδικασία πιστοποίησης των Ελλήνων Τεχνικών παρακολούθησαν και επόπτευσαν εκπρόσωποι του εργοστασίου της Suzuki Motor Corporation Ιαπωνίας.
Αναλυτικότερα οι απαραίτητες προδιαγραφές της SMC τηρήθηκαν με απόλυτη αφοσίωση για ένα άρτιο αποτέλεσμα. Η ειδικότητα που πιστοποιήθηκε, είναι αυτή των τεχνικών (μηχανικοί – ηλεκτρολόγοι), μέσα από διάφορα τεστ αξιολόγησης, τα οποία περιλαμβάνουν πληθώρα θεωρητικών και πρακτικών δοκιμασιών.
Για τη Suzuki, η εξέλιξη και η κατάρτιση ποτέ δεν σταματά, αλλά ενισχύεται συνεχώς. Η Suzuki Motor Corporation, μέσω της διαδικασίας δια βίου βελτίωσης και τηρώντας τα πρότυπα της (SSQS) θα συνεχίσει και τον επόμενο χρόνο τη διαδικασία πιστοποίησης για το επόμενο επίπεδο κατάρτισης δεξιοτήτων (SILVER LEVEL).
Στόχος είναι όλοι οι κάτοχοι SUZUKI να λαμβάνουν υπηρεσίες που να είναι σημείο αναφοράς στην αγορά. Γι’ αυτό και το δίκτυο θα συνεχίσει τις εκπαιδεύσεις, τις διαδικασίες κατάρτισης και αξιολόγησης σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών.