Οι ψηφιακές τεχνολογίες ,η τεχνητή νοημοσύνη και η δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων και προτάσεων αξίας θα επηρεάσουν το σύνολο της οικονομίας και ιδιαίτερα τον κλάδο της υγείας στο εγγύς μέλλον.
Ειδικά ο τελευταίος κλάδος βρίσκεται στην αφετηρία ενός έντονου ψηφιακού μετασχηματισμού, που θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, νοσοκομεία, ιδιωτικά ιατρεία, φαρμακευτικές και ασφαλιστικές εταιρίες, παρόχους ψηφιακών λύσεων, κυρίως δε και πιο σημαντικό, στους ασθενείς τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Ο μετασχηματισμός αυτός θα επηρεάσει καθοριστικά τον τρόπο λειτουργίας πολλών τομέων στο χώρο της υγείας. Από τον τρόπο διεξαγωγής κλινικών μελετών για την ερευνά και ανάπτυξη φαρμάκων και σκευασμάτων έως και τον τρόπο αξιολόγησης και διάθεσης τους, στους ασθενείς. Οι μήνες που θα ακολουθήσουν θα δημιουργήσουν τη βάση ενός νέου οικοσυστήματος υγείας όπου ψηφιακά εργαλεία θα αλλάξουν δραστικά το μοντέλο συνεργασίας των φορέων υγείας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία Asθenis, η πιο πρόσφατη προσθήκη στον όμιλο της SpiritWorld, δημιουργήθηκε για να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο όραμα στο χώρο της υγείας και υλοποιείται πάνω σε δύο στρατηγικούς άξονες.
Ο πρώτος αφορά την παραγωγή διακίνηση και προώθηση επιλεκτικών καινοτόμων σκευασμάτων, συμπληρωμάτων διατροφής καθώς και προϊόντων φαρμακευτικής κάνναβης, σε ένα εύρος θεραπευτικών περιοχών. Τα σκευάσματα διακρίνονται για το πλήθος κλινικών μελετών άλλα και για το εντυπωσιακό θεραπευτικό όφελος που προσφέρουν, δίνοντας νέα όπλα στη φαρέτρα των επαγγελματιών υγείας, απευθυνόμενοι μάλιστα σε προφίλ ασθενών με ιδιαίτερη ευαισθησία όπως είναι αυτά των γυναικών που μπαίνουν στη διαδικασία εγκυμοσύνης. Με μια πληθώρα προϊόντων που συνοδεύουν τη γυναίκα από την αρχή του όμορφου αυτού ταξιδιού έως και τους πρώτους μήνες μετά τη γέννα, που εξασφαλίζουν ασφάλεια, ενδυνάμωση και αποτελεσματικότητα στους θεραπευτικούς στόχους που ορίζονται από κοινού με τον θεράποντα ιατρό.
Ειδικά για τον τομέα της θεραπευτικής κάνναβης, στο στρατηγικό πλάνο υλοποίησης της εταιρείας περιλαμβάνεται η επένδυση για δημιουργία παραγωγικής μονάδας σπόρων και φυτών σε συνδυασμό με γραμμή έρευνας , μεταποίησης και παραγωγής, που αργότερα θα επιδιώξουμε να το επεκτείνουμε και σε άλλα προϊόντα.
Το πλάνο ολοκληρώνεται με πανελλαδικό δίκτυο προώθησης και διακίνησης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην ομάδα εξαγωγών της εταιρίας που θα προσεγγίσει νέες αγορές με ιδιαίτερα αυξανόμενή ζήτηση για προϊόντα κάνναβης.
Ο δεύτερος στρατηγικός άξονας της Asθenis, περιλαμβάνει την παροχή μοναδικών υπηρεσιών υποστήριξης σε ασθενείς και επαγγελματίες υγείας. Η εταιρεία, έχει συμπράξει με ερευνητικά κέντρα αλλά και εταιρείες έρευνας και ανάπτυξης ψηφιακών συστημάτων, και δημιούργησαν από μηδενική βάση την πλατφόρμα e-asθenis.
Μέσα από αυτή την εξελιγμένη ψηφιακή πύλη ολοκληρωμένων λύσεων, η Asθenis, θα υποστηρίζει τους ασθενείς στο ταξίδι της διάγνωσης και θεραπείας με απώτερο σκοπό τη ουσιαστική βελτιστοποίηση του, ενώ ταυτόχρονα θα παρέχει στους επαγγελματίες υγείας πρωτοποριακά εργαλεία διαχείρισης , ελέγχου και φροντίδας των ασθενών.
Συγκεκριμένα, αναλύοντας σε βάθος όλες τις πτυχές της πορείας ενός ασθενή κατά τη διάρκεια της θεραπείας, εντοπίζει τα σημεία που δημιουργούν τα σημαντικότερα προβλήματα, περισσότερα από τα οποία αποτελούν διαχρονικά εμπόδια για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια φροντίδα υγείας.
Τοποθετώντας σε προτεραιότητα τα σημαντικότερα των προβλημάτων και ακούγοντας τους ίδιους τους ασθενείς, αλλά και τους επαγγελματίες υγείας, δημιουργεί προσωποποιημένες υπηρεσίες, υψηλής ποιότητας και περιεχομένου, που παρέχονται σε όλους τους ασθενείς εντελώς δωρεάν.
Με την χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, chatbots αλλά και ηλεκτρονικών μέσων που διασυνδέονται με όλο το ψηφιακό οικοσύστημα υγείας ενός ασθενή, συμπεριλαμβανομένων wearables, applications κ.α., παρέχει 24/7 υποστήριξη και κυρίως ολοκληρωμένη εικόνα, πλάνο και στρατηγική διαχείρισης της υγείας όλων των ασθενών.
Με αυτό τον τρόπο η Asθenis, συμβάλει και πρωτοπορεί στο συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο της «αναβαθμισμένης εμπειρίας ασθενών, Patient & Customer Experience (Px-Cx)» με λύσεις, υπηρεσίες και σκευάσματα που επαναπροσδιορίζουν το μοντέλο σύγχρονης διαχείρισης ασθενών.
Τοποθετεί την εταιρεία ακριβώς στο κέντρο μεταξύ των κλασσικών φαρμακευτικών εταιρειών και των παροχών τεχνολογικών λύσεων. Η εξειδίκευση και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας, είναι η βαθιά γνώση του θεραπευτικού ταξιδιού των ασθενών και η ικανότητά δημιουργίας λύσεων και υπηρεσιών, βασισμένες σε αυτή τη γνώση. Ταυτόχρονα όμως με την ευελιξία της ακρόασης των αναγκών τους και την δυνατότητα δυναμικής παραμετροποίησης τους σε μηδενικό χρόνο.
Όλα τα παραπάνω βέβαια, υλοποιούνται με βαθύ σεβασμό στο φορτίο που κουβαλάνε οι χρόνιοι ασθενείς, αλλά και με την απόλυτη δέσμευσης της εταιρείας στη διαχείριση προσωπικών δεδομένων και βέλτιστων πρακτικών, που συνάδουν με τους διεθνείς κώδικες δεοντολογίας της αγοράς.
Επιπρόσθετα με τη δημιουργία της Asθenis, ο όμιλος Spirit World, έχοντας ήδη πολύχρονη και έντονη δραστηριοποίηση στον τομέα της ναυτιλίας που αποτελεί συστατικό του DNA του, οδηγεί τις εξελίξεις ακόμη μια φορά, καλύπτοντας σημαντικά κενά στο χώρο της ναυτιλίας και ειδικότερα στους τομείς της υγείας, ευεξίας και well being των πληρωμάτων μας.
Σε μια αγορά όπου οι Έλληνες διατηρούν την αρχηγία με πάνω από 5.500 πλοία, κοντρολάροντας πάνω από το 21,% του παγκοσμίου deadweight tonnage (dwt) με πάνω από 200.000 ναυτικούς σε αυτά τα πλοία από τους οποίους οι 25.000 είναι Έλληνες, σε ένα σύνολο με σχεδόν 2.000.000 ναυτικούς παγκοσμίως , η ανάγκη για την κάλυψη των όποιων κενών όπου έγιναν ακόμα ποιο έντονα κατά την διάρκεια του COVID 1 , ήταν σημαντική.
«Συνεργαζόμενοι με κορυφαία ιδρύματα τεχνολογίας και εξειδικευμένους παρόχους στο χώρο της υγείας, δημιουργήσαμε την πρωτοποριακή πλατφόρμα e-asθenis προσφέροντας λύσεις που καλύπτουν υφιστάμενες ακάλυπτες ανάγκες ναυτικών, ναυτιλιακών εταιρειών, εταιρειών Crew management και όλων των εμπλεκόμενων στην αλυσίδα διαχείρισης πληρωμάτων.
Λύσεις που περιλαμβάνουν τις διαδικασίες ιατρικής πιστοποίησης, δημιουργία διεθνούς ηλεκτρονικού ιστορικού υγείας ναυτικού, ηλεκτρονικό ιστορικό ναυτικού και αξιολογήσεων, υπηρεσίες τηλεϊατρικής, διεθνή ιατρική περίθαλψη, διασφάλιση well being των ναυτικών πληρωμάτων με πολύ λιγότερο κόστος και προλαμβάνοντας ή και ακόμα αντιμετωπίζοντας απρόσμενες καταστάσεις εν πλω .
Όραμα μας είναι ο καπετάνιος, ο Crew manager, o manning agent ο ίδιος ο ναυτικός αλλά και ο προσωπικός του Ιατρός που βρίσκετε στην άλλη άκρη του κόσμου να έχει άμεση πρόσβαση στο ιστορικό αλλά και καθημερινή ανανέωση των όποιων χαρακτηριστικών απαιτούνται (πίεση/καρδιακή παλμοί κ.λπ.) ανά πάσα στιγμή θέτοντας την Υγεία του Ναυτικού μας σε πρώτη θέση και όχι σε «παύση» για την περίοδο που βρίσκετε στο καράβι, προστατεύοντας έτσι όχι μόνο τον ίδιο αλλά και την ναυτιλιακή εταιρεία.
Η δημιουργία ενός δικτύου συνεργατών σε παγκόσμια κλίμακα όπου θα προσφέρουν σε συνεργασία με τους πράκτορες των πλοίων αλλά και συμβεβλημένα Νοσοκομεία/ Ιατρικά κέντρα αλλά και Ιατρούς με φυσική παρουσία ανά λιμάνι την κάλυψη των ναυτικών μας, σαν να είναι στη χώρα τους.
Ο στόχος μας είναι να δώσουμε παροχές ΟΧΙ μόνο στα βασικά λιμάνια παγκοσμίως αλλά ιδιαίτερα σε περιοχές όπου εκ φύσεως υπάρχει δυσκολία αλλά είναι υποχρεωμένοι να ταξιδεύουν με τα πλοία τους οι ναυτικοί μας.
Το μότο μας είναι «Οι Ναυτικοί μας να Ξεμπαρκάρουν πιο ΥΓΙΕΙΣ από ότι πριν».
Σε μια περίοδο όπου ο τομέας της ναυτιλίας αντιμετωπίζει πρωτόγνωρες προκλήσεις, νέες ανάγκες δημιουργούνται για τα πληρώματα μας που αφορούν τον τομέας της υγείας και ευεξίας και συνδέονται άμεσα με την παραγωγικότητα των εταιρειών.
Για εσάς που διαχειρίζεστε πληρώματα ναυτικών δώστε τους την ευκαιρία για μια ζωή γεμάτη υγεία και ευεξία εξοικονομώντας χρήματα και χρόνο.
Ήδη είμαστε στην διαδικασία σύναψης συμφωνίας με αρκετά από τα 50 βασικά λιμάνια του κόσμου, βάση επισκεψιμότητας πλοίων και η ομάδα μας συνεχίζει την επιλογή αλλά και τις υπηρεσίες που θα προστεθούν .
Μια ομάδα που αξίζει να την αναφερθούμε αφού αποτελείτε βασικά από επαγγελματίες ετών απο τον Χώρο της Υγείας, της φροντίδας ασθενών αλλά και της τεχνολογίας.
Κάποιος από τους εξειδικευμένους συμβούλους μας θα σας περιμένει στο περίπτερο της SPIRIT WORLD GROUP No. 429 / Hall 3 για να συζητήσουμε μαζί σας το μέλλον της ψηφιακής μετάβασης της ναυτιλίας στον τομέα της υγείας».