Η Toyota κατάφερε για 8η συνεχόμενη χρονιά να βρεθεί και πάλι στην 1η θέση στην προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή για το 2020, με συνολικές ταξινομήσεις 11.191 αυτοκινήτων.
Αναλυτικότερα, η Toyota αναδείχθηκε στην κορυφή των επιβατικών με 10.268 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 12,7% της αγοράς, ενώ στα επαγγελματικά σημείωσε 923 ταξινομήσεις, που αντιστοιχεί στο 13,5% της αγοράς.
Ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ελλάς, Αριστείδης Αραβανής, με βάση τα αποτελέσματα της χρονιάς, δήλωσε «Υποδεχόμαστε το 2021 με αισιοδοξία, δημιουργική διάθεση για περαιτέρω εξέλιξη και ευχές για Υγεία και Πρόοδο.
Η πορεία της αγοράς τη νέα χρονιά, πιθανόν να μην υστερήσει σε δυσκολίες, όμως η Toyota απέδειξε τη χρονιά που μας πέρασε ότι έχει τις βάσεις και τις ικανότητες να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις, πετυχαίνοντας άλλη μια πρωτιά.
Bασιζόμενοι στην πελατοκεντρική φιλοσοφία της Toyota, στόχος μας είναι να ικανοποιούμε όλες τις ανάγκες των αγοραστών μας και για αυτό ακριβώς το λόγο αποτελούμε την πιο εξηλεκτρισμένη μάρκα στον κόσμο, αλλά και στη χώρα μας, με ισχυρή και υψηλών επιδόσεων πλήρη γκάμα.
Σχεδόν 8 στους 10 οδηγούς Toyota εμπιστεύονται ήδη την 4η γενιά Hybrid Electric, ενώ σταδιακά, πάντα έχοντας ως βάση την ισχυρή τεχνογνωσία και εμπειρία της μάρκας πάνω από 20 έτη, η γκάμα θα εμπλουτίζεται με τεχνολογίες και μοντέλα σε νέες κατηγορίες, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, προσφέροντας ισχυρότατο Value For Money και ανεπανάληπτη εμπειρία σε όλη τη διάρκεια του «ταξιδιού» του μαζί μας.
Είμαστε δε ιδιαίτερα περήφανοι, που εδώ και πάνω από 20 έτη πρωτοπορούμε στην μείωση των βλαβερών συνεπειών παγκοσμίως, με χαμηλές εκπομπές ρύπων στα προϊόντα μας, εξασφαλίζοντας ένα καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον και ανυπομονούμε για το ταξίδι της μάρκας Beyond Zero».
Συνολικά, εφέτος, η αγορά του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, σημείωσε μείωση κατά 28% σε σύγκριση με το 2019. Αντίστοιχα, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων ανήλθαν στις 87.875 το 2020, ενώ το 2019 είχαν ταξινομηθεί 122.081 αυτοκίνητα.
Παρ’ όλες τις αντιξοότητες κατά την περίοδο της πανδημίας, η Toyota Ελλάς και το δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της, πέτυχαν μερίδιο μάρκας της τάξεως του 12,7%, σημειώνοντας συνολική αύξηση του μεριδίου κατά 1,4 μονάδες σε σχέση με το 2019.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, «πρωταγωνιστικό ρόλο στην κυριαρχία της Toyota, έπαιξε το γεγονός ότι κατάφερε να κατακτήσει τις κορυφαίες θέσεις, σε όλες τις κατηγορίες.
Έχοντας σαν όπλα της, την ισχυρή πελατοκεντρική της φιλοσοφία, τα αξιόπιστα προϊόντα, την κορυφαία τεχνολογία και το αδιαπραγμάτευτα ισχυρότατο value for money, ξεχώρισε από τις υπόλοιπες μάρκες και κέρδισε για άλλη μία χρονιά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ως η κορυφαία επιλογή στην επιλογή αυτοκινήτου.
Συγκεκριμένα, παρακάτω αναφέρονται τα μοντέλα της Toyota που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας τους:
Το Aygo με 1.752 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 22,8% στην κατηγορία Α (1η θέση σε πωλήσεις)
Το Yaris με 4.581 ταξινομήσεις, που αντιστοιχούν σε μερίδιο της τάξεως του 20,5% στην κατηγορία Β (1η θέση σε πωλήσεις)
Το Corolla με 1.793 ταξινομήσεις, κατακτώντας επάξια την 1η θέση στην κατηγορία C (1η θέση σε πωλήσεις).
Επιπρόσθετα, το νέο μοντέλο της μάρκας, C-HR, συνεχίζει να προσδίδει μια ισχυρή, νέα παρουσία στην αναπτυσσόμενη κατηγορία C SUV με 1.917 ταξινομήσεις, κατακτώντας την 2η θέση σε πωλήσεις στην κατηγορία του».
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ήταν μια σημαντική χρονιά για τα υβριδικά, καθώς η Ελλάδα παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης των πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ της τάξεως του 90,5%.
Η αύξηση στη ζήτηση υβριδικών αποτελεί και ένα από τα πιο βασικά στοιχεία που επηρεάζει τη συνολική απόδοση της μάρκας, με την Toyota να βρίσκεται στην 3η θέση με τις καλύτερες πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων συνολικά στην Ευρώπη.