Όταν αναφέρεις το Mazda MX-5 στους λάτρεις των τετράτροχων, ο συνειρμός αναπόφευκτα οδηγεί σε καλοκαίρι, θάλασσα και ατελείωτες διαδρομές.
Το αμάξι που πρεσβεύει όσο κανένα άλλο τη φιλοσοφική αρχή Jinba Ittai, όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα, προσφέρει εδώ και 34 χρόνια μοναδικές στιγμές οδηγικής ικανοποίησης και, αναντίρρητα, κάθε φορά που κάποιος βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του best-selling roadster στον κόσμο εύχεται η διαδρομή να μην τελειώσει.
Το ΜΧ-5 έχει βραβευτεί πολλαπλές φορές ως το απόλυτο ‘Fun to Drive’ όχημα και θεωρείται η επιλογή των οδηγών που αναζητούν την ανόθευτη οδηγική απόλαυση. Μέσα στα χρόνια, του έχουν αποδοθεί πολλοί χαρακτηρισμοί, όπως συναρπαστικό, διασκεδαστικό, εθιστικό, αγχολυτικό, «η απόλυτη ελευθερία στους 4 τροχούς», «ο τελευταίος Σαμουράι», «ο αιώνιος έφηβος», «το αυτοκίνητο της καρδιάς μας». Το σίγουρο είναι πως στην Ελλάδα, που αποτελεί την αγορά με τις περισσότερες πωλήσεις ΜΧ-5 στην ΝΑ Ευρώπη, το ιαπωνικό roadster έχει συνδεθεί με τη θάλασσα και το καλοκαίρι.
Η Mazda Autoone, μέλος του ομίλου Συγγελίδη, σε ένα νέο διαφημιστικό βίντεο που παρουσίασε πριν από λίγες μέρες, αποτύπωσε με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη μοναδική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον οδηγό και το ΜΧ-5, μέσα σε ένα άκρως καλοκαιρινό ελληνικό τοπίο.
Πρωταγωνιστής σε αυτή την παραγωγή είναι ο brand ambassador της Mazda στην Ελλάδα, Σωτήρης Κοντιζάς. Ο Ελληνο-ιάπωνας σεφ μεγάλωσε με αυτοκίνητα Mazda και παραδέχεται ότι την αυθεντική Jinba Ittai οδήγηση την προσφέρει μόνο το MX-5.
Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε στο βίντεο είναι στο μοναδικό Soul Red χρώμα της MAZDA, έκδοσης Skyactiv-G 2.0 184PS, στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Homura που ξεχωρίζει για τα σπορ χαρακτηριστικά της, όπως καθίσματα Recaro, σύστημα πέδησης Brembo, αμορτισέρ Bilstein και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS.
Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα η Mazda Autoone συνεργάστηκε με την εταιρία 365film και τον Θοδωρή Τζάρτο, οι οποίοι ανέλαβαν τη σκηνοθεσία, το μοντάζ, την ηχητική και μουσική επιμέλεια.
Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο Σταύρος Τσιρλίδης. Βοηθός σκηνοθέτη ήταν ο Γιώργος Πατσιατζής. Την παραγωγή και το σενάριο ανέλαβε η Mazda Autoone.