Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι. Στελέχη των δυο εταιρειών θεωρούν ότι ο διαγωνισμός δεν έχει… τελειώσει, παρόλο που το εν λόγω κοινοπρακτικό σχήμα δεν κατέθεσε δεσμευτική προσφορά.
Υπενθυμίζεται ότι η ινδική GMR Infrastructure, μαζί με τη ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, κατέθεσαν τη μοναδική προσφορά για το νέο αεροδρόμιο, αρχικού προϋπολογισμού 850 εκατ. ευρώ.
Ο εν λόγω φάκελος βρίσκεται στο στάδιο αξιολόγησης και, εάν εκπληρώσει τις απαιτούμενες τεχνικές και οικονομικές προδιαγραφές, τότε θα ανακηρυχθεί ανάδοχος η κοινοπραξία GMR Infrastructure – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Ωστόσο, ο Άκτωρ και οι Γάλλοι της Vinci διατηρούν ελπίδες ότι ο φάκελος δεν συνοδεύεται από τις ελάχιστες οικονομικές απαιτήσεις, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο έως και νομικής προσφυγής.
Όπως επισημαίνουν, μεταξύ άλλων, με βάση τη διεθνή εμπειρία, σε παρόμοια έργα, η υποβολή μίας μόνο προσφοράς θεωρείται από υποψήφιους χρηματοδότες του έργου, μεταξύ των οποίων και η ΕΤΕπ, ως ένδειξη μη βιωσιμότητας, με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση του να κρίνεται αμφίβολη.
Τέλος, Άκτωρ και Vinci αισθάνονται «προδομένοι» από τη συμπεριφορά του υπουργείου Μεταφορών, θεωρώντας ότι είχε υποσχεθεί, όχι μόνο σε αυτούς, παράταση των δεσμευτικών προσφορών.