Τα δυο λιμάνια, Πειραιάς και Θεσσαλονίκη θα λειτουργήσουν ανταγωνιστικά ή συμπληρωματικά; Ο «κινεζικός» ΟΛΠ απειλείται από τον γερμανο-γαλλικό-ρωσικό ΟΛΘ;
Εκδηλώθηκαν οι πρώτες, άτυπες, αντιδράσεις από τις, έως σήμερα, δηλώσεις εκπροσώπων των νέων ιδιοκτητών του ΟΛΘ.
Ορισμένοι λιμενικοί χρήστες του Πειραιά τις χαρακτήριζαν «πρώιμες», καθώς μένει να αποδειχτεί, εάν θα υλοποιηθούν οι υποχρεωτικές επενδύσεις.
Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι τα δυο λιμάνια έχουν διαφορετικό χαρακτήρα και ότι η Θεσσαλονίκη είναι προσανατολισμένη περισσότερο στο χύδην φορτίο.
Τέλος, άφηναν να εννοηθεί ότι υπάρχουν αντιδράσεις για τη μετοχική σύνθεση της κοινοπραξίας που πλειοδότησε.
Οι Γερμανοί της DIEP είναι ένα fund, του οποίου η χρηματοδότηση μπορεί να προέρχεται από διάφορες πηγές, ενώ είναι γνωστές οι αντιρρήσεις εγχώριων και μη κύκλων από την επέκταση των δραστηριοτήτων του Ιβάν Σαββίδη.
Πάντως, αυτό που επιζητεί η εγχώρια οικονομία είναι τα δυο λιμάνια να δημιουργήσουν επιπρόσθετο «πλούτο» και «προστιθέμενη αξία» σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη.