Αρκετές αναγνώσεις έχει η ανάθεση για 10 + 5 χρόνια των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η, ιταλικών συμφερόντων, εταιρεία θα λαμβάνει ετησίως και για τα επόμενα 15 χρόνια περί τα 50 εκατ. ευρώ για την εκτέλεση των άγονων δρομολογίων.
Αυτό σημαίνει ότι, για το εξεταζόμενο διάστημα, δεν θα προκηρυχθεί κανένας σχετικός διαγωνισμός.
Πλέον, φαντάζει αρκετά δύσκολο να… εισέλθει κάποιος στα επιβατικά δρομολόγια, εκτός κι εάν το Αθήνα – Θεσσαλονίκη ή κάποια άλλη γραμμή παρουσιάσει τόσο μεγάλη ζήτηση.
Από την πλευρά της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ελλείψει ανταγωνισμού – οφείλει να βελτιώνει συνεχώς τις υπηρεσίες της και να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές εισιτηρίων.
Αντίστοιχα, ο ιταλικός όμιλος της FSI, ιδιοκτήτης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καλείται να υλοποιήσει ένα συγκεκριμένο πλάνο επενδύσεων, με απτά αποτελέσματα.