Δυσαρέσκεια επικρατεί στις εταιρείες υδροπλάνων από την απώλεια ακόμη μιας θερινής σεζόν, αλλά και από την καθυστέρηση της κατάθεσης του νέου νομοσχεδίου, του οποίου η δημόσια διαβούλευση ολοκληρώθηκε στα τέλη του 2016.
«Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Ίσως εάν αλλάξει η κυβέρνηση, ίσως εάν αλλάξει ο υπουργός Μεταφορών, τότε πετάξουν τα υδροπλάνα», σχολίασε στέλεχος εταιρείας στα «Ποσειδώνια», υπογραμμίζοντας ότι, εάν και έχουν παρουσιαστεί υποψήφιοι επενδυτές και εγκεκριμένα κεφάλαια στην κυβέρνηση, σχεδόν τίποτα δεν έχει προχωρήσει.
Από την άλλη πλευρά, το υπουργείο Μεταφορών έχει καταγγείλει περιπτώσεις «εμπορίου αδειών» με το παλιό νομικό καθεστώς, τονίζοντας ότι τα υδατοδρόμια πρέπει να διατηρήσουν το δημόσιο χαρακτήρα τους.
Πάντως, όπως και να έχει, τα υδροπλάνα δικαιούνται μιας «δεύτερης ευκαιρίας», υπό την προϋπόθεση τήρησης όλων των κανόνων ασφάλειας και διαφάνειας.