Έντονη κινητικότητα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στην εγχώρια αγορά υδροπλάνων.
Μπορεί τα υδροπλάνα να μην έχουν πετάξει ακόμα (ίσως χαθεί και το εφετινό καλοκαίρι), ωστόσο τα αρκετά νησιά της Ελλάδας, άρα και τα υδατοδρόμια που θα δημιουργηθούν μεγιστοποιούν τις πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματος.
Πρόσφατα, γερμανική εταιρεία, μέσω της κυπριακής εταιρείας Αxionair, εισήλθε στο μετοχικό σχήμα της «Ελληνικά Υδατοδρόμια» (Water Airports), εξαγοράζοντας το ποσοστό της ΑΚΤΩΡ Facility Management (55%).
Στην αγορά φημολογείται ότι η ΑΚΤΩΡ FM πούλησε το ποσοστό της με υψηλό premium και ότι η γερμανική εταιρεία δεν θα μείνει στην αδειοδότηση, κατασκευή και λειτουργία υδατοδρομίων, αλλά θα αναπτύξει και πτητικό έργο με υδροπλάνα.
Αντίστοιχα, και στην άλλη εταιρεία του κλάδου, την Hellenic Seaplanes «ακούγεται» ότι σημειώνονται μετοχικές ανακατατάξεις, με την πώληση 40% του μετοχικού ποσοστού.
Τις εξελίξεις στα υδροπλάνα παρακολουθούν και οι, «λαβωμένες» από την πανδημία, αεροπορικές εταιρείες.
Εάν πετύχει το εγχείρημα των υδροπλάνων, δεν αποκλείεται κάποια από αυτές να εισέλθει στο μετοχικό σχήμα τους.
Τα υδροπλάνα σε καμία περίπτωση δεν πάνε να ανταγωνιστούν αεροπλάνα ή πλοία, ωστόσο για μια αεροπορική, μπορεί να λειτουργήσουν ως «συμπληρωματική υπηρεσία», κυρίως σε νησιά χωρίς αεροδρόμιο.