Είδε κι απόειδε με τα υδροπλάνα στην Ελλάδα και πήγε στο εξωτερικό. Ο λόγος για τον πρόεδρο της AirSea Lines, τον ελληνοκαναδό Μιχάλη Πατέλλη.
Ο κ. Πατέλλης ήταν ο επικεφαλής της εταιρείας που λάνσαρε τα υδροπλάνα στην Ελλάδα. Μέχρι και το 2004, οπότε δραστηριοποιήθηκε η εταιρεία, δεν υπήρχε νομοθετικό καθεστώς για τη λειτουργία αεροδρομίων επί υδάτινης επιφάνειας και καμία διακριτή αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων (ΥΠΑ – Λιμενικό).
Ωστόσο, η μη διεξαγωγή πτήσεων στο Αιγαίο, αλλά και η έλλειψη υδατοδρομίου στην Αθήνα (η εταιρεία διεκδικούσε το Φάληρο) αποτέλεσαν το καίριο «πλήγμα» για τη βιωσιμότητα της AirSea Lines, με αποτέλεσμα την παύση εργασιών το 2008.
«Τέσσερα χρόνια αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα, λόγω των αργών ρυθμών διεκπεραίωσης των υποθέσεων από τις δημόσιες υπηρεσίες και πλέον έχουμε φτάσει στα όρια, ως επιχείρηση, που έχει επενδύσει πάνω από 20 εκατ. ευρώ και απασχολεί πάνω από 70 άτομα προσωπικό», ανέφερε ο κ. Πατέλλης, στην τελευταία του επιστολή προς τους εργαζομένους, συμπληρώνοντας ότι «επιπλέον, η επίμονη καθυστέρηση λειτουργίας υδατοδρομίου στην Αθήνα μας καθιστά παράλυτους, με αποτέλεσμα καθημερινά να ξοδεύονται τα χρήματα που έχουν ήδη επενδυθεί, να απολύεται προσωπικό της εταιρείας και σε γενικές γραμμές, η εταιρεία να οδηγείται στη μη ικανότητα λειτουργίας».
Ο κ. Πατέλλης δραστηριοποιείται σήμερα στο εξωτερικό, παραμένοντας στον αεροπορικό κλάδο.