Διαβάσαμε και διαβάζουμε με προσοχή τις προτεραιότητες της νέας ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, όσο και τις συνεντεύξεις του υπουργού Χρήστου Σταϊκούρα, της υφυπουργού Μεταφορών Χριστίνας Αλεξοπούλου και του Γ.Γ. Μεταφορών Γιάννη Ξιφαρά.
Είναι αλήθεια ότι, επί του παρόντος, λείπουν οι πολλές αναφορές για τις εμπορευματικές μεταφορές και τις συνδυασμένες μεταφορές.
Η νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καλείται, μεταξύ άλλων, να λύσει έναν δύσκολο «γρίφο»: Πως θα ανανεωθεί ο στόλος των ελληνικών φορτηγών.
Δεν είναι δυνατόν να μιλάμε για «πράσινες» μεταφορές, όταν η Ελλάδα (σχετικό γράφημα της ACEA) διαθέτει την αρνητική «πρωτιά» στον μ.ο. ηλικίας φορτηγών (22,7 έτη έναντι 14,2 έτη στην ΕΕ), αλλά και τη δεύτερη θέση στα λεωφορεία (19 έτη έναντι 12,7 έτη) στην ΕΕ.
Σε κάθε περίπτωση, η ανανέωση του στόλου των φορτηγών στην Ελλάδα θεωρείται επιτακτική, όχι μόνο για περιβαλλοντικούς λόγους, αλλά και για λόγους ανταγωνιστικότητας της χώρας στις εμπορευματικές μεταφορές της ΝΑ Ευρώπης…