Μόνο «παραμυθένια» δεν είναι η κατάσταση στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Το τελευταίο διάστημα παρατηρήθηκε εμφανής μείωση στα εμπορευματικά δρομολόγια, καθώς μεγάλος πελάτης του σιδηροδρόμου απώλεσε πολυεθνική εταιρεία.
«Όσο παραμένουν ανολοκλήρωτα τα έργα, όσο υφίστανται δυσλειτουργίες, αυτές οι μεταπτώσεις είναι φυσιολογικές», σχολίασε στέλεχος της εγχώριας αγοράς, σημειώνοντας ότι αρκετά εμπορεύματα προς την Κεντρική Ευρώπη εξυπηρετούνται δια θαλάσσης και μέσω γειτονικών λιμανιών.
Πάντως, η εν λόγω αγορά παρουσιάζει κινητικότητα, καθώς πέρα από τις ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Rail Cargo Logistics Goldair και Pearl, πιθανή δραστηριοποίηση εξετάζουν εταιρείες ρουμανικών συμφερόντων.