Η μετάθεση της έγκρισης της τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και του ΟΛΠ σε νέα γενική συνέλευση, έπειτα από τη δυναμική παρέμβαση των λιμενεργατών, αλλά και η καθυστέρηση της επικύρωσης των περσινών οικονομικών αποτελεσμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της υπογραφής της διεταιρικής σύμβασης με την ΕΕΣΣΤΥ, χαρακτηρίζονται ως «τρικλοποδιές» από στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ.
Στην περίπτωση του ΟΛΠ, οι εργαζόμενοι προσπαθούν να διατηρήσουν «όσα περισσότερα μπορούν», καθότι ήδη αποφασίστηκε η μη εκπροσώπησή τους στο διοικητικό συμβούλιο του ιδιωτικοποιημένου ΟΛΠ.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι, οι οποίοι συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις, παρά τις αντιδράσεις φορέων, φοβούνται ελαστικοποίηση εργασιακών σχέσεων και περικοπές αποδοχών.
Στην περίπτωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και το υπουργείο Μεταφορών επιθυμούν μη ιδιωτικοποίηση.
Σε αυτό το πλαίσιο, διεξάγονται ενέργειες για την αποθάρρυνση των υποψήφιων επενδυτών στην κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς.