Ποια κατασκευαστική «επηρεάζει» εξελίξεις στα ελληνικά λιμάνια και δη, στα λιμάνια Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Βόλου και Αλεξανδρούπολης; Η ΤΕΚΑΛ.
Ανά περίπτωση:
⚓Στον Πειραιά, η ΤΕΚΑΛ, παρά το επεισοδιακό διαζύγιο με την «Κλέαρχος Ρούτσης», έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των Κινέζων της Cosco, εξαιτίας της ολοκλήρωσης – εντός των προβλεπόμενων χρονοδιαγραμμάτων – των έργων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, στη ναυπηγοεπισκευαστική βάση Περάματος, στον προβλήτα πετρελαιοειδών και στον νέο κρηπιδότοιχο στον Αγ. Νικόλαο.
Σήμερα, η ΤΕΚΑΛ έχει αναλάβει στον Πειραιά ένα «δύσκολο» έργο (και όχι μόνο τεχνικά), την κατασκευή του νέου προβλήτα κρουαζιέρας του ΟΛΠ. Το έργο, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την ΕΕ και ενεπλάκη σε δικαστικές διενέξεις, έχει (ξανα)ξεκινήσει.
⚓Στη Θεσσαλονίκη, τον Απρίλιο του 2024, η ΤΕΚΑΛ, μαζί με την ΜΕΤΚΑ, αναδείχθηκαν προσωρινοί ανάδοχοι του έργου «6ος Προβλήτας, Επέκταση Λιμενικής Υποδομής».
Εντός τριμήνου – εξαμήνου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης του σπουδαιότερου έργου του ΟΛΘ, καθώς ο λιμένας, με την ολοκλήρωσή του, θα μπορεί να παρέχει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels), χωρητικότητας έως 24.000 TEU.
⚓Στην Αλεξανδρούπολη, το λιμάνι της οποίας απέκτησε έντονη γεωπολιτική χροιά και έμεινε τελικά υπό δημόσιο έλεγχο, η ΤΕΚΑΛ ανέλαβε τα έργα της λιμενολεκάνης και της περιφερειακής οδού.
⚓Τέλος, στον Βόλο, ο οποίος «χτυπήθηκε» από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias, η ΤΕΚΑΛ ανέλαβε τα έργα αποκατάστασης.