Όλα ανοιχτά είναι για την ΕΕΣΣΤΥ, όσο παραμένει ανοιχτός ο φάκελος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ εξαρτάται άμεσα από τον αντίστοιχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει «αλλάξει ακόμα χέρια», αφού οι Ιταλοί της FS περιμένουν το κλείσιμο του φακέλου των παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
Ακολούθως, το ΤΑΙΠΕΔ μετέθεσε, στις 30 Ιουνίου, τις δεσμευτικές προσφορές για την ΕΕΣΣΤΥ, με το σκεπτικό ότι θα είχε… ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Το τοπίο, επί του παρόντος, παραμένει «ομιχλώδες», έτσι εικάζεται και νέα παράταση.
Υπενθυμίζεται ότι δικαίωμα κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών έχουν οι Ιταλοί της FS, οι οποίοι, μέχρι και πριν από μερικούς μήνες, θεωρούσαν την ΕΕΣΣΤΥ ως “μη ελκυστική” και οι Τσέχοι της Skoda.
Ο κύκλος εργασιών της ΕΕΣΣΤ ανήλθε, το 2015, στα 24,07 εκατ., έναντι 26,51 εκατ. το 2014 και οι καθαρές ζημιές στα 5,62 εκατ., έναντι 4,98 εκατ. το 2014.