Τι θέλει ο επιβάτης; Τι θέλει ο καταναλωτής; Ανταγωνισμό. Έτσι και στις αερομεταφορές, όσες περισσότερες επιλογές έχει, τόσο το καλύτερο.
Το 2016 ήταν έτος στο οποίο εντάθηκε ο ανταγωνισμός μεταξύ Aegean και Ryanair. Ωστόσο και για τις δυο εταιρείες, το περσινό έτος αποτέλεσε χρονιά «μέτριων επιδόσεων» στην Ελλάδα.
Έτσι, το 2017, Aegean και Ryanair επαναπροσδιορίζουν τις προσφερόμενες χωρητικότητες. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, η ιρλανδική εταιρεία, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει μείωση χωρητικότητας 17%, στην Αθήνα, την καλοκαιρινή περίοδο και 22% τη χειμερινή.
Τι σημαίνει αυτό; Ενδέχεται π.χ. οι τιμές στο Αθήνα – Θεσσαλονίκη να πάρουν την ανιούσα.