Οι αερομεταφορές περνούν τη μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας τους. Τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσαν οι μεγάλοι αεροπορικοί όμιλοι για το πρώτο εξάμηνο του έτους και κυρίως, για το τρίμηνο Απρίλιος – Ιούνιος φανερώνουν απώλειες δις ευρώ.
Δεν θα σταθούμε στη μείωση έργου από τους επιβάτες, η οποία ήταν αναπόφευκτη, αλλά στις επιδόσεις του cargo.
Οι επιδόσεις του cargo σε καμία των περιπτώσεων δεν μπόρεσαν να αντισταθμίσουν τις απώλειες από τους επιβάτες, ωστόσο – σε κάποιες περιπτώσεις – φανέρωσαν δυναμική.
Για παράδειγμα, τα έσοδα του δευτέρου τριμήνου της Lufhansa ανήλθαν στα 1,9 δις ευρώ, έναντι 9,6 δις πέρσι. Η είδηση επικεντρώνεται στο γεγονός ότι από τα έσοδα των 1,9 δις, τα 1,5 δις προέρχονταν από την Lufthansa Cargo (η Lufthansa διαθέτει 17 cargo αεροσκάφη) και την Lufthansa Technik.
Αντίστοιχα, η IAG (British Airways, Iberia, Aer Lingus, Vuelind) είχε το δεύτερο τρίμηνο του έτους έσοδα 741 εκατ. ευρώ (οι ζημιές έφτασαν τα 1,9 δις), εκ των οποίων τα 369 εκατ. ευρώ προέρχονταν από το cargo.
Μάλιστα, η επίδοση των 369 εκατ. ευρώ αποτέλεσε ρεκόρ, με τον όμιλο να διεξάγει 1.875 περισσότερες πτήσεις cargo το δεύτερο τρίμηνο!
Σε επίπεδο εξαμήνου, τα έσοδα από το cargo ήταν υψηλότερα κατά 10,6% και ανήλθαν στα 615 εκατ. ευρώ.
Tέλος, για τον όμιλο της Air France – ΚLM, τα έσοδα του cargo, το δεύτερο τρίμηνο, ανήλθαν στα 566 εκατ. (+6%), με τον όμιλο να έχει συνολικά έσοδα 938 εκατ.
Τι σημαίνουν τα ανωτέρω, όπως ανέλυσε το metaforespress.gr; Το cargo αποτέλεσε την κύρια πηγή εσόδων των 3 αεροπορικών “κολοσσών” της Ευρώπης την περίοδο της δραματικής πτώσης των επιβατών…