Το ένα «χτύπημα» μετά το άλλο δέχεται το επιστολικό ταχυδρομείο ή αλλιώς, το «παραδοσιακό» ταχυδρομείο (αλληλογραφία μέσω φακέλου).
Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις παρέχουν κίνητρα προς το πελατολόγιό τους για ηλεκτρονική επικοινωνία, μειώνοντας τη συχνότητα ταχυδρομικών αποστολών.
Η εντεινόμενη ηλεκτρονική υποκατάσταση (για παράδειγμα e-banking, e-statement, e-invoice), καθώς και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση ασκούν μεγάλες πιέσεις στα έσοδα των ταχυδρομικών εταιρειών.
Για παράδειγμα, πολύ μεγάλος οργανισμός επικοινωνεί, την παρούσα περίοδο, την υιοθέτηση σημαντικών κινήτρων (έκπτωση στο πάγιο και τον λογαριασμό) για ενεργοποίηση του e-bill.
Εμείς πρόσφατα επισκεφθήκαμε κατάστημα μεγάλου τηλεπικοινωνιακού ομίλου, ο υπάλληλος του οποίου μας ενημέρωσε ότι τυχόν ενεργοποίηση του e-bill συνεπάγεται έκπτωση 1 ευρώ.
Το ταχυδρομείο αλλάζει, οι ταχυδρομικοί όμιλοι επαναπροσδιορίζουν τη στρατηγική τους, αναζητώντας εναλλακτικές πηγές εσόδων…