Έκπληξη για την ΕΕΣΣΤΥ οι Τσέχοι της Skoda; Για τους Ιταλούς της FS, τους νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ίσως όχι.
«Θεωρείται απίθανο οι Τσέχοι να μην είχαν ενημερώσει τους Ιταλούς για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό της ΕΕΣΣΤΥ.
Αυτό, διότι το κύριο έσοδο της ΕΕΣΣΤΥ και – μάλιστα για αρκετά χρόνια – είναι το συμβόλαιο συντήρησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», επισημαίνουν σιδηροδρομικοί αναλυτές, υπογραμμίζοντας ότι οι Τσέχοι ίσως χρησιμοποιηθούν ως «υπεργολάβοι».
Άξιο αναφοράς είναι ότι η Skoda είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον, παλαιότερα, και για τους νέους συρμούς του Τραμ της Αθήνας (ο εν λόγω διαγωνισμός έχει περάσει «από σαράντα κύματα»).
Πάντως, η Skoda έχει σημαντική παρουσία σε προαστιακούς σιδηροδρόμους και τραμ, διαθέτοντας θυγατρικές σε αρκετές χώρες (Γερμανία, Φινλανδία, Ρωσία και Ουγγαρία).