Ο Γιάννης Τσάρας επιστρέφει, στην ίδια θέση, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ της περιόδου 2004 – 2010 επιστρέφει στα ίδια καθήκοντα, αντικρύζοντας όμως… ένα «άλλο μαγαζί».
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης:
⚓Έχει «μεγαλώσει» οικονομικά (το 2010 είχε έσοδα σχεδόν 50 εκατ. ευρώ και το 2023 έσοδα σχεδόν 86 εκατ. ευρώ),
⚓δεν είναι κρατικό, αλλά έχει ιδιωτικοποιηθεί,
⚓έχει επεκταθεί σε γειτονικές χώρες, μέσω της δημιουργίας dry ports
⚓και δύναται να επεκταθεί και στην Ελλάδα (προσωρινός πλειοδότης για το λιμάνι του Βόλου).
Ποια είναι η κυριότερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει;
Ασφαλώς, η έγκριση του master plan του ΟΛΘ και η επέκταση του 6ου προβλήτα.
Σε συνεργασία με τον εκτελεστικό πρόεδρο του Δ.Σ., Αθανάσιο Λιάγκο, ο κ. Τσάρας καλείται να ολοκληρώσει το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΘ και να διευρύνει το «αποτύπωμα» του λιμένα στα Βαλκάνια.