Ο Γιάννης Τσάρας επιστρέφει, στην ίδια θέση, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ της περιόδου 2004 – 2010 επιστρέφει στα ίδια καθήκοντα, αντικρύζοντας όμως… ένα «άλλο μαγαζί».
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης:
Έχει «μεγαλώσει» οικονομικά (το 2010 είχε έσοδα σχεδόν 50 εκατ. ευρώ και το 2023 έσοδα σχεδόν 86 εκατ. ευρώ),
δεν είναι κρατικό, αλλά έχει ιδιωτικοποιηθεί,
έχει επεκταθεί σε γειτονικές χώρες, μέσω της δημιουργίας dry ports
και δύναται να επεκταθεί και στην Ελλάδα (προσωρινός πλειοδότης για το λιμάνι του Βόλου).
Ποια είναι η κυριότερη πρόκληση που έχει να αντιμετωπίσει;
Ασφαλώς, η έγκριση του master plan του ΟΛΘ και η επέκταση του 6ου προβλήτα.
Σε συνεργασία με τον εκτελεστικό πρόεδρο του Δ.Σ., Αθανάσιο Λιάγκο, ο κ. Τσάρας καλείται να ολοκληρώσει το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΘ και να διευρύνει το «αποτύπωμα» του λιμένα στα Βαλκάνια.